Підприємець пояснив, чому паперовий квиток на тролейбус діє лише тиждень

У Черкасах функцією придбання електронного квитка для проїзду в тролейбусах щодня користуються від 4000 до 4500 людей.

Про це під час прямого ефіру у студії “18000” повідомив начальник міського управління транспорту Віталій Москаленко.

Він зазначив, що нині триває “тестовий, але масовий період”.

– Чотири тисячі людей – це ті, які добросовісно оплачують проїзд. Це лише третина від того, що по факту має бути, але ми не надіялися, що 100 % буде оплата. Чекаємо до кінця місяця, думаю, все налаштується, – сказав Москаленко.

Натомість як повідомив заступник міського голови Павло Валенчук, близько 200 людей купують собі паперові квитки. Придбати їх можна у терміналах. Комерційний директор компанії-підрядника Вадим Чередняк зазначив, що нині купити квиток можна у терміналах “Маклаута”. Також триває комунікація із компанією I BOX.

– Надіємось, до кінця тижня вже не буде терміналів, де ця функція не буде доступною. А це більше 400 терміналів, – сказав Чередняк.

Він також пояснив, чому термін дії паперового квитка – лише тиждень.

– Користувачі послуг повинні планувати свій час, оскільки це паперовий носій, він термонестійкий. Його не можна довго тримати на сонці або проутюжити, тому обрано термін у межах робочого тижня – 7 днів, щоб забезпечити його зберігання у належному вигляді і залишалася можливість відсканувати, – додав Вадим Чередняк.

Також підприємець проанонсував роботу мобільного додатка, у якому буде можливість придбати квиток. Нині він – на стадії доопрацювання.

Як повідомляв “18000”, у мерії обіцяють продовжити роботу громадського транспорту в Черкасах.

Дивіться повну версію ефіру про громадський транспорт у Черкасах

Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5000!


Матеріал підготовлено за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження» в межах грантового компоненту проєкту EU4USociety. Думки, озвучені у тексті, відображають позицію автора і не обов’язково відображають позицію Міжнародного фонду «Відродження» та Європейського Союзу».

 

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
3 Коментарі
  1. Значит такое качество печати что после семи дней исчезает.

    Далее терминалы оплаты в троллейбусе полная фигня он должен при оплате картой, телефоном, и так далее выдавать бумажный чек!

  2. А що заважає водію тролейбусів чи автобусів продавати квиток, але на пару гривень більше, бо людина не матиме фізичної можливості купити той же квиток на зупинці красіна
    Зробіть квиток, який продається на в ibox чи іншій ерунді, а е нормальний паперовий і діє той же рік,
    Знову все через одне місце

  3. Прийміть рішення про випуск проїздного квитка на місяць за адекватною ціною, випуск разових квитків з реалізацією їх в кіосках або магазинах незалежно від маршруту проїзду. Людина придбає їх в необхідній для неї кількості і не буде їхати “зайцем”. Думати про це потрібно було ще на початку “вашої безглуздої задумки з валідаторами”

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *