
У Черкасах половина тролейбусів відпрацювала свій ресурс. Фото з фейсбуку Черкасиелектротрансу
Більшості тролейбусам у Черкасах – 30–40 років. Для них складно знайти деталі, а ще вони не розв’язують питання з інклюзією.
Про це в інтерв’ю «18000» розповів директор Черкасиелектротрансу Борис Марченко.
- Усього в парку – 82 машини. Більшість – це тролейбуси, яким по 30–40 років, зокрема ЗіУ. Вони відпрацювали свій четвертий ресурс, тому що термін експлуатації тролейбуса – 12 років. Ці машини потребують капітального ремонту, – розповів Борис Марченко.
Також Черкасами курсують тролейбуси ЛАЗ, «Богдан», «білоруські» тролейбуси – жовті.
Всі кажуть, що вони нові, але це не так (нову партію тролейбусів місто отримало у 2012 році, – ред.). Дякуючи нам, вони мають такий вигляд: «фарбуємо їм губи», щоб вони красиві виходили на лінії, – пояснив директор КП.
Він додав, що крім проблем із деталями, старі тролейбуси не вирішують питання з інклюзією. Наприклад, тролейбуси ЛАЗ чи «білоруські», або «Богдани» – низькопідлогові, що зручні для людей з інвалідністю. Таких усього 28 одиниць. А ЗіУ для таких потреб не облаштовані.
У Черкасиелектротранс планують закупити нові тролейбуси в межах кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Детальніше про це «18000» писав у новині – Кредит на тролейбуси: скільки ще черкасцям чекати на оновлення парку Черкасиелектротрансу.
Читайте також: У Черкасах петиція про зупинку приміських автобусів зібрала голоси.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»


