Понад половина тролейбусів у Черкасах відпрацювала свій четвертий ресурс

Тролейбус ЗіУ

У Черкасах половина тролейбусів відпрацювала свій ресурс. Фото з фейсбуку Черкасиелектротрансу

Більшості тролейбусам у Черкасах – 30–40 років. Для них складно знайти деталі, а ще вони не розв’язують питання з інклюзією. 

Про це в інтерв’ю «18000» розповів директор Черкасиелектротрансу Борис Марченко. 

- Усього в парку – 82 машини. Більшість – це тролейбуси, яким по 30–40 років, зокрема ЗіУ. Вони відпрацювали свій четвертий ресурс, тому що термін експлуатації тролейбуса – 12 років. Ці машини потребують капітального ремонту, – розповів Борис Марченко. 

Також Черкасами курсують тролейбуси ЛАЗ, «Богдан», «білоруські» тролейбуси – жовті.

Всі кажуть, що вони нові, але це не так (нову партію тролейбусів місто отримало у 2012 році, – ред.). Дякуючи нам, вони мають такий вигляд: «фарбуємо їм губи», щоб вони красиві виходили на лінії, – пояснив директор КП.

Він додав, що крім проблем із деталями, старі тролейбуси не вирішують питання з інклюзією. Наприклад, тролейбуси ЛАЗ чи «білоруські», або «Богдани» – низькопідлогові, що зручні для людей з інвалідністю. Таких усього 28 одиниць. А ЗіУ для таких потреб не облаштовані.

У Черкасиелектротранс планують закупити нові тролейбуси в межах кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Детальніше про це «18000» писав у новині – Кредит на тролейбуси: скільки ще черкасцям чекати на оновлення парку Черкасиелектротрансу. 

Читайте також: У Черкасах петиція про зупинку приміських автобусів зібрала голоси. 

Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини