Речниця ГУНП у Черкаській області Зоя Вовк про ставлення до жінок-поліцейських
Усе більше жінок обирають роботу у поліції, попри те, що інколи все ще трапляються стереотипи щодо цього. Ба більше, жінки впевненіше посідають керівні посади в цій структурі.
Про це “18000” розповіла речниця ГУНП у Черкаській області Зоя Вовк.
— Стереотип про те, що поліція — це тільки чоловіча сфера, існував давно і досі ще подекуди трапляється. Щодо мого досвіду — то на початку справді таке було, що мені треба було доводити, що я не просто вмію писати й стояти перед камерою, але знаю, як працює система комунікації, як реагувати, як комунікувати в складних умовах. Іноді доводилося чути, що жіночі емоції можуть заважати роботі. Але емоції притаманні не тільки жінкам, а й чоловікам, — вважає Зоя Вовк.
У свій бік їй доводилося чути фрази: “Це не жіноча справа”, “Краще б ти займалась чимось іншим”, “Краще б ти знайшла себе в цивільному житті”. Однак вона не зважала на це, а продовжувала виконувати свою роботу.
— Ставлення до жінок у правоохоронних органах значно змінюється в кращий бік. І це позитивна тенденція. Все більше жінок обирає для себе професії у правоохоронних органах. Їхня присутність стає нормою, а не винятком, — зазначає речниця обласного управління поліції.
За її словами, у Головному управлінні Нацполіції в Черкаській області працює понад 30 % жінок, не враховуючи управління патрульної поліції. Вони переважно займають посади, пов’язані з кадровою, аналітичною роботою, психологічною службою, ювенальною превенцією, службою освітньої безпеки, слідством. Найменше жінок, як правило, працюють у спецпідрозділах, хоча і тут ситуація поступово змінюється.
—… жінки на керівних посадах у поліції Черкаської області є і їхня кількість поступово і впевнено зростає. Це свідчить про зміни підходів до кадрової політики і про усвідомлення, що професійні якості й лідерські здібності не залежать від гендерної приналежності, — підсумувала Зоя Вовк.
Читайте також: “Звикнути до жахливих історій неможливо”, – речниця черкаської поліції про те, як сприймає “робочі” події.
Розслідування, ексклюзиви, лонгриди — все це завдяки вашій підтримці. Пройдіть опитування і зробіть “18000” ще сильнішим.