Розширять дорогу та облаштують коло. У Черкасах реконструюють спуск на Замковому узвозі

У Черкасах планують реконструювати дорогу на Замковому узвозі.

Відповідна пропозиція змін до бюджету подана департаментом дорожньо-транспортної інфраструктури ЧМР.

Розмір фінансування, який можуть передбачити на роботи – 10 мільйонів гривень. Кошти можуть зняти із придбання обладнання для Третьої міської лікарні.

За словами директора департаменту Сергія Отрешка, планується розширення дорожнього полотна до 4 полос, організація нерегульованого перехрестя (кола) Замковий узвіз – Байди Вишневецького та ремонт тротуарів.

Реконструкція повинна допомогти ліквідувати затори на цій ділянці дороги.

Завтра це питання має розглянути бюджетна комісія, далі – депутати на сесії 13 липня.

Як писав 18000, міська рада може спрямувати 495 тисяч гривень на капітальний ремонт та утримання меморіального комплексу “Пагорбу Слави”.

***

Цей матеріал було підготовлено журналістом ГО «Черкаська інформаційна агенція 18000» у межах проєкту «Медіа та громадянське суспільство задля демократизації та доброго врядування в Євразії», що фінансується Міністерством зовнішніх справ Королівства Норвегії та втілюється Інститутом висвітлення війни та миру. Зміст матеріалу є винятковою відповідальністю ГО «Черкаська інформаційна агенція 18000» i не відображає погляди Міністерства закордонних справ Королівства Норвегії чи Інституту висвітлення війни та миру»

Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”

коментарі
3 Коментарі
  1. Там круг не нужен

  2. Для Митниці все, а іншим мікрорайонам дуля без маку. По вулиці Сумгаїтській вже місяць тому роздовбали тротуари і так звану велодоріжку, яка, до речі, не відповідає жодним вимогам (це ж не Митниця, де все робиться для людей, а тут бидлу відмалювали частину тротуару-їздьте і так). Ті ями засипали гравієм та так і кинули. Якби це було на Митниці, то Бондаренко вже сам би прибіг і все заасфальтував.

  3. Любий варіант повноцінно вирішить проблему лише в парі з побудовою пішохідних мостів, все інше – компроміси.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *