Поштово-логістична компанія Justin, співвласником якої була Fozzy Group, припинила роботу навесні 2022 року. Зараз компанія лише видає посилки, які клієнти мали отримати до закриття відділень.
Про це розповів Forbes колишній керівний партнер компанії “Джаст ін” Юрій Авдиш.
Основною причиною закриття називають незадоволення результатами роботи компанії на тлі гострої конкуренції, насамперед з “Новою поштою”.
Попри нижчі ціни за доставку Justin не витримувала конкуренції у кількості відділень НП. Мережа торгових точок Fozzy Group, де розміщувались відділення Justin, була приблизно в 35 разів менша, ніж мережа відділень і поштоматів “Нової пошти”.
Лише у 2021 році “Нова пошта” встановила приблизно 9000 поштоматів, які зʼявилися навіть у підʼїздах. Це “вбивча” стратегія, каже керівний партнер консалтингової компанії 3e Consultants Олег Каленський. Крім цього, Justin не отримав всіх бажаних локацій у супермаркетах Fozzy Group.
Також після 24 лютого українці взагалі майже припинили купувати речі онлайн. Базова гіпотеза бізнес-моделі Justin будувалась на тому, що споживачам буде зручно забирати посилки після шопінгу у супермаркеті біля дому.