Син хворого на коронавірус черкащанина заявляє про лікарський недогляд

У Черкаській обласній лікарні пацієнту з діагнозом COVID-19 рекомендували за власні гроші купити противірусні медикаменти. Його рідні нарікають на неякісне надання медичних послуг.

Про це в коментарі кореспонденту “18000” заявив син інфікованого Максим Соловйов.

71-річного батька Максима шпиталізували 30 квітня. Уже 1 травня в нього підтвердили коронавірус. Також провели ПЛР-тестування і матері чоловіка. Тест виявився негативним.

Він говорить, що і тато, й мама весь час були вдома, оскільки перебувають у зоні ризику. 

– Патологічних важких захворювань в анамнезі немає (в батька тільки виявили запалення щитовидки). Відразу відповім для тих, хто почне зараз писати «Де вони його взяли і чому лазили по місту» – виходили з дому вони двічі – один раз зробити УЗД щитовидки батькові і потрапити до ендокринолога, другий – здавали аналіз крові, бо УЗД показало запалення щитовидки. Продуктами і всім необхідним були забезпечені, тому потреби виходити не було, – говорить чоловік.

Максим Соловйов нарікає, що батькові не надають нормального лікування: до нього майже не приходили медики. А в день госпіталізації лікарі попросити купити противірусний апарат за 250 гривень. Згодом сім’ї інфікованого довелося докупити і аскорбінову кислоту, оскільки для внутрішньовенного введення у медзакладі її не виявилося. А ще – антибіотики та пробіотики.

– Нині тато у лікарні майже тиждень. Послухали його легені сьогодні перший раз за весь цей час. Повторного знімку ніхто не робив і досі. Останні дні в нього піднімається тиск і почалася задишка. Мати як лікар розуміє, що вже давно треба було назначати препарати для підтримки серця (які ми, до речі, передали в лікарню і які досі ніхто йому не колов) і зробити кардіограму. Але ми не можемо знайти жодного лікаря, з яким би можна було навіть поговорити і щось в нього запитати! Лікарі міняються кожні 4 години, знайти відповідального неможливо. Про стан здоров’я батька запитати нема в кого, про лікування, яке надається – теж. Таке враження, що він потрапив у підвал КДБ. Мати вже сто разів пошкодувала, що відправила його у лікарню. Єдиний плюс – це киснева маска, – обурюється Максим Соловйов.

Після публікації про інцидент у фейсбуці Максима покликали на зустріч в обласну адміністрацію. Там вислухали скарги і пообіцяли взяти ситуацію на контроль. 

– Під час нашої розмови ми порозумілися стосовно того, що відгуки на кшталт мого допомагають показати системні проблеми і недопрацювання. Наприклад, щодо того, шо тестування батьків не було проведено на дому і не було протестовано коло контактних осіб. Ще одна проблема – недостатнє подання інформації в самій лікарні. В адміністрації пообіцяли, що в лікарні зроблять інформаційний стенд, щоб було зрозуміло до кого бігти і звертатись рідним. Окрім того, пообіцяли провести повторне тестування мами на COVID-19, оскільки перший тест не виявив вірусу. Вирішили, що протестують ще раз, аби перевірити як працює система, – говорить Максим.

Крім того, Максиму пообіцяли допомогти з комунікацією з лікарями, аби він оперативно зміг отримувати інформацію про стан справ у батька.

Директорка обласного управління Лариса Кошова під час пресбрифінгу заявила, що очікує від лікарів пояснень: чи справді медики наполягали на закупівлі пацієнтом противірусних препаратів. Щодо ситуації з аскорбіновою кислотою посадовиця натомість говорить, що в закладі цей препарат є, але лише у драже. Антибіотики, які використовують для лікування, оплачує держава з бюджету.

Заступник голови ОДА Юрій Лесюк натомість зазначив, що в ОДА перевіряють інформацію, опубліковану в соцмережах.

– Насправді проти COVID-19 противірусних препаратів не існує, тому мене здивувало, що їх попросили їх придбати. Але більше занепокоїло, що до його батька ніхто не підходив. Ситуація з’ясована. Мене в лікарні запевнили, до нього щодня приходять лікарі. Ми не виключаємо можливих проявів невиконання обов’язків, але в цілому медики заслуговують на повагу, – заявив Лесюк.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП
коментарі
1 Коментар
  1. Лечил в 2017 бабушку жены, там тоже приходилось самому всех ходить искать и буквально заставлять лечить человека.
    Младший медперсонал еще более менее в адеквате, а вот врачи совсем раздолбаи

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *