Технічне обслуговування газових приладів: чому це важливо і куди звертатися черкащанам

Черкаська філія "Газорозподільні мережі України"

Скоро стартує опалювальний сезон. У цей період збільшуються ризики отруєння чадним газом. В Україні від початку цього року вже зафіксували 161 випадок отруєння, 39 – стали летальними. Більшість інцидентів спричинені самовільним втручанням у газову мережу чи прилади. 

Начальниця відділу технічного обслуговування Черкаської філії ТОВ “Газорозподільні мережі України” Крістіна Міщенко розповіла журналістові “18000”, як убезпечити себе під час опалювального сезону.

За її словами, найефективніший варіант – зробити технічне обслуговування газових приладів.

Яке обладнання потребує технічного обслуговування

Насправді будь-яке обладнання потребує, щоб за ним доглядали. Проте особливу увагу приділяють саме газовій техніці. Адже це обладнання зараховують до категорії небезпечних. Від якості роботи таких приладів залежать загальна безпека, здоров’я та цілісність майна мешканців будинку чи квартири.

До таких приладів зараховують:

  • котли;
  • газові колонки для підігріву води;
  • газові плити;
  • газопроводи тощо.

газова труба

Газові прилади через їхню небезпеку потребують регулярного обстеження. Зазвичай це потрібно робити хоча б раз на рік. На кожному приладі є інструкція або паспорт заводу виробника, де зазначено, як часто потрібно обстежувати цю газову техніку.

Що буде, якщо не робити технічне обслуговування обладнання

Найгірше що може статись – вибухи, спричинені витоками газу та несправними приладами, які мають летальні випадки. Часто споживачі думають, що можуть зекономити, виконуючи роботи на газопроводі самостійно. Насправді ж ви тільки наражаєте себе та інших на небезпеку. Адже більшість аварійних ситуацій спричинив якраз-таки самостійний ремонт газового обладнання.

Утім, регулярне технічне обслуговування фахівцями й гарантує безпеку використання, відсутність аварійних ситуацій та продовження терміну експлуатації.

технічне обслуговування газових приладів

Також дозволяє уникнути ремонту обладнання, який дорого коштуватиме.

Що робитимуть фахівці під час технічного обслуговування

Фахівці Черкаської філії ТОВ “Газорозподільні мережі України” під час технічного обслуговування перевірятимуть герметичність з’єднань газопроводів та газового обладнання, прочистять пальники та системи видалення продуктів згорання, відрегулюють режими роботи (подачу води та спалювання). Крім цього, вони перевірять параметри автоматики безпеки та відповідності робочого тиску, щільність газових комунікацій. Якщо будуть витоки газу, то їх усунуть.

фахівець робить технічне обслуговування газового обладнання

Тривалість обстеження та очищення приладів залежить від технічного стану і рівня засмічення.

Хто виконує технічне обслуговування

Роботу з газовим обладнанням вважають небезпечною, тому й виконуватимуть її фахівці з відповідною кваліфікацією.

Начальниця технічного відділу обслуговування Крістіна Міщенко попереджає, щоб не довіряли власну безпеку майстрам з інтернету, знайомим чи сусідам.

Фахівці з Черкаської філії “Газмережі” мають усі необхідні дозволи та навички для здійснення подібних робіт.

Крім того, Черкаська філія “Газорозподільних мереж України” – єдиний ліцензійний чинний оператор газорозподілу на території Черкаської області. Підприємство має всю матеріально-технічну базу, кваліфікованих співробітників, інструменти та прилади, що необхідні для якісного виконання робіт.

технічне обслуговування плити

Скільки коштує технічне обслуговування обладнання

Вартість робіт залежить від наявної у споживача газової техніки та оформленого пакета послуг. Черкаська філія Газорозподільних мереж України має фіксовану ціну. Ознайомитися з нею можна нижче.

Середня ціна за послуги від 300 до 500 гривень.

Як замовити технічне обслуговування газового обладнання

Якщо ви бажаєте зробити технічне обстеження своїх газових приладів, то вам необхідно звернутись до клієнтського простору Черкаської філії Газорозподільних мереж з письмовою заявою. Фахівці нададуть консультацію та допоможуть оформити заяву.

У Черкасах центр обслуговування клієнтів розташований за адресою: вул. Остафія Дашкевича, 4.

Якщо у вас є питання щодо розподілу чи того ж технічного обслуговування, то можна звертатися також за номерами контакт-центрів:

  • 066 300 28 88 (Водафон);
  • 098 300 28 88 (Київстар);
  • 093 300 28 88 (Лайфсел).

Також не забувайте, якщо раптом відчуваєте запах газу, то терміново телефонуйте за номером “104”. Служба газу працює цілодобово.

*Реклама

Читайте також: Черкащанам розповіли, як заощадити на електричному опаленні.

Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *