Три роки без злітної смуги: в Черкаському аеропорту ліквідували диспетчерську службу

Украерорух ліквідував диспетчерську службу в Черкаському аеропорту. Відновити її можуть у разі сертифікації аеродрому.

Про це в коментарі “18000” розповів директор КП “Аеропорт Черкаси” Іван Далібожак.

За його словами, ліквідація диспетчерської служби пов’язана з тим, що злітна смуга аеропорту не функціонує вже близько трьох років, оскільки вона досі не здана в експлуатацію після ремонтних робіт.

– Обласна державна адміністрація взяла злітну смугу в ремонт і не повертає її вже майже три роки, а Украерорух несе збитки, – говорить Іван Далібожак.

Він додає, Украерорух поки що не демонтує обладнання служби, а тому є шанс відновити її. Для цього необхідно в квітні подати документи на сертифікацію аеропорту.

– Якщо ОДА відмаркує смугу й подасть усі необхідні документи, які потрібні для сертифікації – виконавчі схеми, акти виконаних робіт, кути ухилу – вони відновлять  диспетчерську службу, – зазначив директор аеродрому.

Як писав “18000”, Вищий антикорупційний суд розглядає кримінальну справу щодо можливого завищення вартості робіт з реконструкції злітної смуги “Аеропорту Черкаси”. Зокрема, йшлося про можливе суттєве завищення вартості георешітки, яку підрядник використовував для ремонту покриття злітної смуги.

За інформацією наших джерел, у ході розслідування цієї справи детективи НАБУ провели обшуки у колишнього керівництва області.

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.