У Черкасах відкрився другий «М’ясомаркет». Це магазин свіжого м’яса, привітних м’ясних сомельє і доступних цін. Нова крамниця з власним відділом шаурми «Döner Market» розташована за адресою: вул. Добровольського, 5/1.
Кореспондент «18000» відвідав «М’ясомаркет» у день його відкриття.
За словами керівника управління по роботі з франчайзі МХП Дмитра Морозова, команда зосередиться над розширенням мережі «М’ясомаркетів», щоб у місті працювало близько десяти магазинів.
— У Черкасах ми маємо надійного й активного партнера — Дмитра Шатілова. У жовтні плануємо відкрити ще один фірмовий магазин у центрі міста, — коментує Дмитро Морозов.
М’ясний маркет на площі «700-річчя» має зручне розташування. Головна перевага саме цього магазину — виготовлення власної шаурми і відділ вина та фруктів, а також забава для дітей — VR окуляри з іграми.
У сучасній крамниці існує унікальна послуга м’ясних сомельє. Це фахівці, які допоможуть із вибором продукції, порадять маринад і спеції, а ще розкажуть детальний рецепт, як і що готувати. Компанія МХП створила новий формат магазинів, у якому працівники люблять і знають своїх клієнтів.
— Ми орієнтуємося на вподобання людей. Моя місія — дати пораду й підібрати необхідні спеції, маринади. Також залюбки підберу інгредієнти для домашнього маринаду й поділюся рецептом, — пояснює м’ясна сомельє Анна.
Також у маркеті працює сомельє Владислав. Він обере найкращий варіант вина до обраної страви.
«М’ясомаркет» — це широкий асортимент продукції: від м’яса, мясоковбасної продукції до хліба й молочних продуктів. На покупців чекають різного виду фарші, свіжі філе, голені, крила, четвертинки, сердечка, тушки птиці. А ще гуляш, балик, підчеревина, реберця й ошийок зі свинини. З яловичини в асортименті ребра, шийна частина, буженина й суповий набір. Також напівфабрикати, ковбаси й сосиски.
У магазині є холодильники з молочними продуктами та яйцями. Для зручності покупців у приміщенні є запашна випічка. І, звичайно, стелажі з соусами й маринадами. Також покупцям пропонують крупи, цукор, паштети, томатну пасту й олію. У магазині можна придбати улюблений напій із кавової машини.
— Магазин гарний, думаю, що будуть покупці. Я ще не раз сюди завітаю, — поділилася враженнями від асортименту місцева жителька Наталія Вікторівна.
Справжньою родзинкою магазину стала, зокрема, зона віртуальної реальності для дітей і не тільки. Аби малеча розважалася, саме в цьому магазині постійно працюватиме куточок розваг. Надягнувши спеціальні окуляри, відвідувач стає учасником оркестру й задає ритм мелодії на барабанах.
Компанія МХП має свій благодійний фонд, який займається розвитком громад та підтримує важливі заходи місцевого й обласного рівня. На відкритті «М’ясомаркету» були присутні його представники.
— МХП — це бізнес. Гроші, які надходять від бізнесу, розповсюджуються на добрі справи в містах і сільських місцевостях. Здебільшого ми допомагаємо громадам, де є елеватори, птахофабрики. У Черкасах благодійний фонд є співучасником обласних заходів, таких як «Трипільські зорі», «Summer Challenge», — розповіла директорка благодійного фонду Тетяна Волочай.
На урочисте відкриття магазину завітав власник МХП Юрій Косюк. За його словами, завдання МХП — за допомогою великої кількості подібних магазинів зробити покупців щасливішими, щоб вони проводили більше часу зі своїми рідними.
— Я черкащанин, тут живуть мої батьки. Ми пропонуємо якісну послугу, домашню атмосферу й звільнення наших гостей від марудної робити, шо пов’язана з тривалим приготуванням їжі. Наш сервіс для вас, — звернувся до громади Юрій Косюк.
Як розповів керівник по роботі з франчайзі МХП Дмитро Морозов, вони не отримали жодної скарги від покупців за весь період роботи «М’ясомаркета» у Черкасах. Але каже, що є побажання, які чують і виконують.
Відразу після Черкас маркети відкриваються в Одесі, Олександрії та Сумах. Як раніше писав «18000», в Україні вже діє вісім «М’ясомаркетів».
*Іміджева інформація