Пропонують повернути маршрут №7 перевізнику, з яким міськрада розірвала договір
Черкасець Павло Милокост зареєстрував електронну петицію щодо повернення маршруту №7 перевізнику ПП “Еліт-Транс”. Міськрада раніше розірвала з ним договір.
Електронна петиція зареєстрована на сайті Черкаської міської ради.
Як йдеться у тексті петиції, новий перевізник ПП “Епітранс” випускає одну машину і лише у будні дні, інтервал більше однієї години. У вихідні маршрут не курсує.
“Люди не можуть покладатися на нового перевізника 7, оскільки не відомо, чи випустить він сьогодні ту нещасну одну машину. Завжди можна було доїхати на мкр-н “Лісовий” (колишній “Луначарський”) о 21:40 (о 21:20 завжди з Вантажного порту їхала остання маршрутка №7). Тепер треба шукати альтернативи? А які ж альтернативи? З інших способів з Лісового до центру є маршрутки №4 та №26, з тролейбусів №4, №4А (№4А їздить з Лісового вже після час-піку)”, – йдеться у зверненні.
Черкасець пропонує встановити на транспорт “Епітранс” трекери Dozor-city та повернути на маршрут №7 ПП “Еліт-Транс”.
Що сталося з попередніми перевізниками
Нагадаємо, що 13 лютого підприємства “Еліт-Транс” та “Медіт-Сервіс” отримали повідомлення про розірвання договору на перевезення від Черкаської міськради.
Рішення про дострокове розірвання договорів з перевізниками 11 лютого ухвалив виконавчий комітет через порушення умов договору.
“Проголосували за дострокове розірвання договору на перевезення в односторонньому порядку із ПП “Еліт-Транс” та із ПП “Медіт-Сервіс”. Підстава – порушення умов договору цими перевізниками щодо забезпечення чітких графіків руху на маршруті”, – пояснили в міській раді.
Під час засідання виконкому Черкаської міської ради 17 лютого визначили, хто обслуговуватиме декілька автобусних маршрутів міста. Переможцем конкурсу визнали ТОВ “Епітранс”.
Нагадаємо, що у Черкасах подорожчав проїзд у громадському транспорті.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”