У Черкасах відкрився перший магазин нового формату під назвою «М’ясомаркет», де представлено безліч різновидів м’яса, соусів, приправ та інших супутніх товарів. У магазині працюють м’ясні сомельє — люди, які не лише допомагають клієнтам у виборі м’яса, але й діляться рецептами приготування страв. Крамниця знаходиться за адресою вул. В’ячеслава Чорновола, 52/1.
За словами керівника управління по роботі з франчайзі МХП Дмитра Морозова, компанія вирішила стати ще ближчою до своїх споживачів та партнерів, тому МХП перетворюється на кулінарну компанію, яка вирішуватиме проблеми покупців. Один з кроків — це мережа магазинів «М’ясомаркет».
«Це перший, але не останній повноформатний «М’ясомаркет» у Черкасах. Це магазин свіжого якісного м’яса, у якому можна придбати також супутні товари», — розповідає Дмитро Морозов.
Основна продукція — курятина. Є філе, крильця, четвертина, гомілка, каркаси, стріпси та інші частини тушки. Поряд із курячою продукцією — холодильник зі свининою, яловичиною та індичкою. До списку пропонованих продуктів входять: і фарш, і шашлик, і сало. На прилавках магазину покупці знайдуть сосиски, ковбаси, балики, шинки. В окремих холодильниках сири, молоко, йогурти українських виробників, сендвічі. Величезний вибір соусів і спецій: по-італійськи, по-азіатськи, по-грузинськи, по-японськи, по-індійськи, BBQ. Також клієнти зможуть придбати ароматну випічку й морозиво. У магазині працює кавова машина.
За словами пана Дмитра, в магазині немає продавців, а працюють м’ясні сомельє. Це експерти, які допоможуть вибрати бажаний м’ясний продукт і соус із приправами до нього. Клієнт, відвідавши «М‘ясомаркет», буде не лише впевненим у якості купленого м’яса, а й знатиме, як його смачно приготувати. У планах компанії — відкривати окрему школу для м’ясних сомельє. Там навчатимуть тонкощів смачного приготування м’яса.
«Сомельє має не лише розрізняти кожну частину тушки, але також знати всі страви, які можна приготувати з певного виду м’яса. Він повинен закохати покупця у магазин і зробити так, щоб домашні страви були найкращі», — пояснює м’ясна сомельє Анна.
Як розповів журналістам Дмитро Морозов, основні принципи компанії — це СЕРВІС, ЯКІСТЬ та ЕМОЦІЯ. І попри те, що офіційне відкриття магазину відбулося минулої п’ятниці, у нього вже є постійні покупці.
«Я тут купую вже декілька днів. Все подобається, ціни доступні», — говорить місцева жителька Любов Володимирівна.
У м’ясному маркеті можливе передзамовлення товару. Варто лише зателефонувати керівнику магазину й залишити замовлення. Для всіх покупців діє накопичувальна система бонусів, якими можна розраховуватися за покупки.
«М’ясомаркети» вже відкрилися у Ковелі, Дубно, Сумах і Миколаєві. Це перший, але не останній магазин у Черкасах.
Додамо, що «М’ясомарект» представляє основну продукцію «Нашої Ряби». Компанія-виробник — МХП, який об’єднує більше 40 підприємств, низку продуктових брендів, таких як «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко», «Секрети Шефа» та багато інших.
*Іміджева інформація