Черкасці та гості міста можуть звертатись на гарячу лінії в разі виникнення проблем із оплатою за проїзд у тролейбусах.
Про це повідомили в пресслужбі Черкаської міської ради.
На гарячу лінію можна поінформувати про несправність валідатора чи неможливість здійснити оплату карткою, телефоном або іншим ґаджетом, роздрукованим квитком, а також повідомити про проблеми з придбанням квитка у терміналі. Під час звернення просять називати бортовий номер тролейбуса.
Номер гарячої лінії 067-574-10-88.
Нагадаємо, 1 липня вартість проїзду в тролейбусах зросла до 10 гривень. Безкоштовний проїзд за пільговиками зберігається.
Що змінилось у роботі тролейбусів читайте тут.
Більше фото- та відеоконтенту – у нашому інстаграмі
Черкаси , зайшла на зупинці Ощадний банк в авт 36 ,заплатила через картку, оплата написала, що пройшла ,галочка , а в Приват24 не прийшло повідомлення. Мені прийшлось заплатити ще кошти наличкою. Де моя смс з оплатою?
Чому ” черкасці” ? Коли пишеться – Черкащині !
В тролейбусі не можна розрахуватися карткою,вибиває помилку,на приладі у кондуктора,теж вибиває помилку і так вибивало помилку 6 раз при кондукторі,за те як здерти з люди 100 гривень то в кондуктора прилад гарно працює, а гаряча лінія взагалі поза зоною!!!!