У Черкасах запрацювала гаряча лінія щодо електронної оплати за проїзд

Черкасці та гості міста можуть звертатись на гарячу лінії в разі виникнення проблем із оплатою за проїзд у тролейбусах.

Про це повідомили в пресслужбі Черкаської міської ради.

На гарячу лінію можна поінформувати про несправність валідатора чи неможливість здійснити оплату карткою, телефоном або іншим ґаджетом, роздрукованим квитком, а також повідомити про проблеми з придбанням квитка у терміналі. Під час звернення просять називати бортовий номер тролейбуса.

Номер гарячої лінії 067–574-10–88.

Нагадаємо, 1 липня вартість проїзду в тролейбусах зросла до 10 гривень. Безкоштовний проїзд за пільговиками зберігається.

Що змінилось у роботі тролейбусів читайте тут.

Більше фото‐ та відеоконтенту – у нашому інстаграмі

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
3 Коментарі
  1. Черкаси , зайшла на зупинці Ощадний банк в авт 36 ‚заплатила через картку, оплата написала, що пройшла ‚галочка , а в Приват24 не прийшло повідомлення. Мені прийшлось заплатити ще кошти наличкою. Де моя смс з оплатою?

  2. Чому » черкасці» ? Коли пишеться – Черкащині !

  3. В тролейбусі не можна розрахуватися карткою,вибиває помилку,на приладі у кондуктора,теж вибиває помилку і так вибивало помилку 6 раз при кондукторі,за те як здерти з люди 100 гривень то в кондуктора прилад гарно працює, а гаряча лінія взагалі поза зоною!!!!

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини