
У Черкасиелектротранс пояснили, чому під час погодинних відключень деякі тролейбуси – у простої
Черкаські тролейбуси продовжують курсувати попри відключення електроенергії в місті. Диспетчери підприємства допомагають змінювати їхні маршрути відповідно до графіків відключень, але інколи запускати тролейбус по лінії – небезпечно.
Про це в інтерв’ю «18000» розповів директор Черкасиелектротрансу Борис Марченко.
- Коли тривають погодинні відключення електроенергії, ми підлаштовуємося, змінюємо графіки, повідомляємо про це у наших соціальних мережах. Наші диспетчери мають багато років досвіду, вони на зв’язку з обленерго, – розповів Борис Марченко. – Інколи перекидаємо електричну енергію з однієї тягової підстанції на іншу. Але така можливість є не завжди: напруга буває слабкою. Якщо попри це запустимо тролейбус, може згоріти контактна мережа – це аварія на лінії.
Водночас під час аварійних відключень змінити маршрут тролейбусів складніше, оскільки диспетчер не може визначити ділянку для руху.
- Аварійні відключення застосовують оперативно і без попередження. Напруга зникла – тролейбуси вимушено зупинилися на невизначений час. Особливо незручно, коли аварійні відключення припадають на вечір і тролейбуси не можуть заїхати в парк. Таке часто ставалося на початку вторгнення, – додав Борис Марченко.
Нагадаємо, як писав «18000», більшості тролейбусам у Черкасах – 30–40 років. Для них складно знайти деталі, а ще вони не розв’язують питання з інклюзією. Водночас це питання планують вирішити за допомогою кредиту від Європейського банку.
Ви або ваші знайомі творите сьогодення Черкащини, волонтерите, впроваджуєте круті проєкти й розвиваєте наш регіон. Надішліть інформацію про це «18000».



Можна сказати простіше -наші .…. при ВЛАДІ, на громадському транспорті не їздять!