У департаменті дорожньо-транспортної інфраструктури Черкаської міської ради вважають пропозицію містян зробити вулицю Лазарєва пішохідною недоцільною.
Такою є відповідь департаменту на інформаційний запит “18000”.
Що кажуть у Черкаській міській раді
У департаменті послалися на наказ Міністерства внутрішніх справ про затвердження Правил пожежної безпеки:
“… автомобільні дороги, проїзди й проходи до будівель, споруд, пожежних вододжерел, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння мають бути завжди вільними, утримуватися справними, взимку очищатися від снігу. Забороняється зменшувати ширину доріг і проїздів для пожежних автомобілів”, – пояснили в департаменті недоцільність зміни призначення вулиці Лазарєва.
Як реагує громадський діяч
Водночас черкасець, громадський діяч Іван Подолян вважає, що вулиця Лазарєва має потенціал стати пішохідною.
– Це центр міста, і він найменше задіяний у трафіку. У центрі Черкас є дві такі вулиці – Лазарєва і Симоненка, які потенційно можуть бути пішохідними. Це не транспортні артерії, по яких є великий трафік. Їх використовують переважно для паркування автомобілів, – розповів у коментарі “18000” Іван Полодян.
На його думку, вулиці Байди Вишневецького і Остафія Дашковича, що пролягають паралельно вулиці Лазарєва, забезпечують основний рух транспорту. Вони ж можуть перейняти на себе частину трафіку з невеликої Лазарєва.
– Однак можуть бути незручності для жителів прилеглих будинків і відвідувачів ОВА. Якщо там (по Лазарєва – ред.) облаштувати пішохідну зону і вказати пріоритетність для пішоходів, то автомобілісти все одно за необхідності зможуть користуватися дорогою, – додав черкащанин. – Проїзд можна забезпечити за допомогою шлагбаума чи боларда (дорожній бар’єр, який за сигналом перекриває дорогу – ред.).
Що було раніше?
Як писав “18000”, черкасець Андрій Сторчак зареєстрував на сайті Черкаської міської ради петицію, якою пропонує зробити вулицю Лазарєва пішохідною. До завершення збору підписів залишається два дні. Звернення підтримали понад 130 жителів міста. Зазначимо, що петиція має накопичити мінімум 500 підписів, щоб її розглянули депутати.
Іван Подолян пригадав, що раніше в Черкасах розглядали можливість зробити пішодіною вулицю Хрещатик, що в історичному центрі міста. Вулицю тимчасово в літню пору перекривали на вихідні.
Палац одружень на вулиці Хрещатик. Фото: discover.ua
– В Івано-Франківську зробили досить довгу пішохідну зону, в Чернівцях. Є ще практика, зокрема в Києві, коли вулиця стає пішохідною на вихідні, – пригадав Іван Подолян. – Також є досвід європейських міст, де змінювали гігантські транспортні артерії на пішохідні зони, зокрема, вздовж річок. Водночас, якщо співставити відсоток озеленення Черкас із середньостатистичним європейським містом, то ми сильно відстаємо.
Розслідування, моніторинг судових справ та оперативна інформація про найбільш резонансні новини Черкас. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”
Это це такий Подолян?Громадський діяч чи грантоід?