
Фото : Укравтодор
20 серпня Служба автодоріг у Черкаській області оголосила про намір укласти угоду з ТОВ «Ростдорстрой» на поточний середній ремонт трьох ділянок автомобільної дороги держзначення Н‐01 Київ – Знам’янка, на загальну суму 427,69 мільйонів гривень.
Про це повідомляють «Наші гроші» з покликанням на систему «Прозоро».
У всіх трьох торгах, оголошених Черкаською САД, конкурентом компанії «Ростдорстрой» були лише дві компанії – «ШРБУ‐48» та «СУНП «Автострада». У всіх трьох випадках компанії торгувались однаково: не сильно знижуючи вартість своє первинної пропозиції. Сума переможця у всіх трьох торгах була нижче за очікувану вартість рівно по 7%. Фірми «Автострада» та «Ростдорстрой» входять до однієї Національної спілки дорожників України, яка складається з топ‐підрядників Укравтодору.
А підприємства «ШРБУ‐48» та «Ростдорстрой» давно є сталими «спаринг‐партнерами» Станом на початок травня 2020 року фірми разом прийняли участь у тендерах на загальну суму 4,29 мільярдів гривень. При чому у 74% випадків компанії взагалі не торгувались між собою, ще у 16% випадків фірми в ході торгів знижували свої початкові пропозиції на незначні суми близько 1%. За весь час пара «Ростдорстрой» та «ШРБУ‐48» торгувалась лише три рази, і то коли на торги приходили інші компанії. Якщо ШРБУ‐48 та «Ростдорстрой» зустрічались на торгах Черкаської САД, то більшість перемог отримувало місцеве ШРБУ, а якщо у Полтавській, то всі підряди отримувала «Ростдорстрой». У двох торгах обидва конкуренти «Ростдорстрой» завантажували документи у систему «Прозоро» в один день.
Натомість, «Ростдорстрой» разом з «ШРБУ‐48» підіграв компанії «Автострада» на трьох інших тендерах Черкаської САД у липні‐серпні на загальну суму 419,29 мільйонів гривень (поточний середній ремонт двох ділянок дороги держзначення Н‐16 Золотоноша – Умань та Т-24–09 /М‐03/ – Драбів – Золотоноша). Тут також трійця майже не торгувалась, тож економія для держави на всіх торгах склала менше 4%. При тому на цих торгах приходили й інші учасники, але Черкаська САД відхиляла їх пропозиції.
Натомість «ШРБУ‐48» за ці два місяці виграла два інших підряди у Черкаської САД на 236,97 мільйонів гривень. Мова йде про поточний середній ремонт двух ділянок траси Н‐16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань. У першому випадку також приймала участь та сама трійця, яка зторгувалась лише до переможної пропозиції, яка менша за очікувану вартість на 3%. У другому, конкурентом компанії була лише фірма «Ростдорстрой», яка також поступилась «ШРБУ‐48» з пропозицією усього на півтора мільйони меншою за очікувану вартість. Економія на цьому тендері склала 2%.


