У міськраді планують витратити мільйон на рекламу в ЗМІ, ще 6 мільйонів – дати КСНам

Утримання департаменту інформаційної політики у 2020 році обійдеться у 14 мільйонів гривень.

Про це йдеться у статті видання 18000 «Бюджет 2020 виживання відміняється, готуємось до виборів».

Як зазначається в статті, левова частка коштів буде направлена органам самоорганізації населення. Цьогоріч цей рудимент радянської спадщини та неодмінний атрибут будь-яких місцевих виборів обійдеться у майже 6 мільйонів гривень.

Ще 1 мільйон гривень міський голова разом з “колегами” по політичному цеху планує витратити на висвітлення діяльності у місцевих засобах масової інформації.

Детально про проект бюджету читайте в аналітичному матеріалі ТУТ.

Нагадаємо, протягом вересня управління інформаційної політики міської ради уклало дві угоди на висвітлення діяльності виконавчого комітету, зокрема пов’язаних з друком та розповсюдженням інформаційного бюлетеня, загальною вартістю 55 тисяч гривень.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *