Найбільше матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в онлайн-ЗМІ Черкас стосувалися не політичних партій, а мажоритарників – Геннадій Бобов та Владислав Голуб по 18%.
Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 11 онлайн-ЗМІ Черкас з 24 по 28 червня цього року.
Відповідно до результатів дослідження, рівень політичної джинси в черкаських онлайн-медіа становив 2,6%. Тобто з 1260 новинних матеріалів, які протягом вказаного періоду опублікували 11 онлайн-ЗМІ, ознаки політичної джинси виявлено у 33 текстах. Неналежно маркованою була 1 публікація.
Як зазначалось вище, що лідерами серед замовників стали не політичні партії, а кандидати на мажоритарних округах – Геннадій Бобов та Владислав Голуб. Третє місце за кількістю політичної джинси також має мажоритарник – Дмитро Кухарчук 9%. Таким чином на цих трьох мажоритарників припадає 45% матеріалів із ознаками.
Варто додати, що всі 18% матеріалів на користь Геннадія Бобова були опубліковані у одному виданні – “Нова доба”.
Замикають п’ятірку найбільших замовників джинси у черкаських медіа дві політичні партії – “Європейська Солідарність” та “Українська стратегія”, з кожною якими пов’язано по 3 публікації, тобто по 9% відповідно.
Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: ВиЧерпно (vycherpno.ck.ua), Zmi.ck.ua – Центр Черкаських Медіа (zmi.ck.ua), Нова Доба (novadoba.com.ua), Телекомпанія “ВІККА” (http://vikka.ua), Інфоміст (infomist.ck.ua), Прочерк (procherk.info), Провінція (pro-vincia.com.ua), Про Все.ck.ua (provce.ck.ua), Дзвін (dzvin.media), 18000 (18000.com.ua), Економіка Сьогодення (siogodennya.org.ua).
Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США