У платіжках черкащан за жовтень можливі неточності, – ТЕЦ

Черкаська ТЕЦ попереджає про можливі невідповідності даних у квитанціях за жовтень за послуги централізованого опалення й гарячого водопостачання.

Про це йдеться на сайті підприємства.

Неточності можуть бути пов’язані з тим, що нині підприємство переходить на нове програмне забезпечення для розрахунків за надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

“Оскільки нова програма нині працює в тестовому режимі, попереджаємо Вас про можливі деякі невідповідності даних, відображених у квитанціях за жовтень 2022 року”, – інформують на сайті ТЕЦ.

Ті, хто виявив розбіжності у квитанціях, можуть повідомити про це консультантів Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ:

  • на електронну пошту: poktec@ukr.net;
  • на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
  • на номера мобільних операторів: Vodafonе: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Kyivstar: (067) 57-47-496,  (067) 57-74-839; Lifecell: (093) 17-03-473.

Оператори Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).

Щоб отримати очну консультацію фахівців, можна звернутися очно за таким графіком прийому:

  • понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20);
  • п’ятниця – не прийомний день.

Також прийом громадян не здійснюється у перші та останні три робочі дні місяця. Крім цього, установа не працює під час повітряних тривог.

Також читайте: Про блекаут, підготовку до зими, бугаїв, депутатів і цапа-відбувайла з ОПЗЖ. Головне з інтерв’ю з Анатолієм Бондаренком
Долучайся до телеграм-каналу “Шо там у Черкасах?”. Оперативно повідомляємо про повітряні тривоги і першими повідомимо про нашу перемогу

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
2 Коментарі
  1. Этим тварям дозвониться невозможно. Одна половина телефонов выключена, на второй постоянно занято. Работает только один, куда видимо звонит весь город, соответственно и очередь там в лучшем случае от 40. Уроды

  2. Все було б добре, аби до вас взагалі можливо дозвонитися Подаєш показник уже 3 роки бойлер, а ви через місяць нараховуєте суму від300гр до400гр Я чомусь так думаю у вас давно йде збій

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *