На період воєнного часу власників білбордів і сітілайтів, які розміщують соціальні сюжети, звільнили від плати за користування місцем розташування конструкцій.
Відповідне рішення ухвалили на одному із засідань виконавчого комітету, повідомили в пресслужбі Черкаської міської ради.
Аналогічні рішення ухвалили в, зокрема у Львові, Києві, Рівному, Хмельницькому, Харкові, Запоріжжі, Кривому Розі.
Як розповів начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук, за перший місяць війни в Черкасах на білбордах і сітілайтах розмістили понад 250 сюжетів соціального спрямування. Ці послуги замовляла черкаська мерія, представники громадських організацій, зокрема, релігійних, і безпосередньо власники рекламних конструкцій. Зазначають, що раніше орієнтовано ж таку кількість соціальної реклами розміщували впродовж усього року.
–Частина операторів, конструкції яких є в Черкасах, працювали в Києві, це близько 60%. Через бойові дії їм важко здійснювати господарську діяльність, у деяких компаніях пошкоджені офіси, сервера. Вони зверталися з проханням про зменшення фінансового навантаження, тож у таких умовах підтримка їх у такий спосіб – закономірна. Комерційної реклами на сьогодні майже немає, – прокоментував Андрій Поліщук. – Водночас до Черкаської міської ради із відповідним проханням звернулися в Міністерстві культури та інформаційної політики України.
Згідно з ухваленим рішенням, власники рекламних конструкцій, аби їх звільнили від сплати за користування місцем, мають письмово повідомляти виконавчий комітет про розміщену ними соціальну рекламу. Також вони мають надати для підтвердження адресні програми й фотозвіт.
Андрій Поліщук додав, що власники конструкцій зі свого боку зменшили розцінки за розміщення комерційної реклами. Крім того, підприємці, які через війну релокують свої виробничі потужності до Черкас, зможуть розмістити свою рекламу безкоштовно.
Нагадаємо, на Черкащину переїхали 14 підприємств з гарячих точок.
Актуальні запити від перевірених волонтерів – у нашому телеграмі