До 67‐го пісенного конкурсу Євробачення Укрпошта створила новий поштовий випуск «Kalush Orchestra».
Про це повідомили в фейсбуці держпідприємства.
«Все завдяки яскравим та автентичним Kalush Orchestra, які підкорили головну сцену піснею «Stefania» (минулого року – ред.). Слідуємо традиції та випускаємо поштову марку на честь наших переможців», – зазначили в Укрпошті.
⠀
Номінал кожної марки — L (15,00 грн). Тираж поштової марки — 780 000 примірників.
Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
Випуск вже можна передзамовити на сайті Укрпошти. Введуть його в обіг відбудеться 10 квітня.
Нагадаємо, гурт «Kalush Orchestra» з піснею «Стефанія» посів перше місце на Євробаченні минулого року. Пісенний конкурс проходив в італійському Турині. За перемогу змагалися представники 25‐ти країн.
Також читайте: Як черкащани долучились до створення візуальних ефектів для виступу Kalush Orchestra на Євробаченні‐2022.
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди «18000» - підписуйся на наш інстаграм



