“Укрзалізниця” запустила онлайн-сервіс із обробки претензійних запитів

потяг

Тепер для претензійного повернення квитків можна буде скористатися онлайн-сервісом. Для повернення варто буде заповнити цифрову заяву.

Про це повідомили на сторінці “Укрзалізниці”.

Поки що таким чином зможуть повернути лише електронні квитки. Повернення паперових обіцяють здійснювати згодом.

Пасажир зможе оформити претензійне повернення квитків за таких умов:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
    якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Час розгляду заяви залишиться таким же, оформити заяву можна буде через Дію.Підпис.

Для створення заявки необхідно:

  • перейти за посиланням;
  • обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

Читайте також: законопроєкт про посилення мобілізації підтримали у першому читанні

Єдиний телеграм-канал новин у Черкасах, новинам якого можна довіряти. Підписуйся на “18000 | Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *