Компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, готується вийти на український ринок.
Про це пише видання “The Village” з посиланням на німецьке профільне ритейл-видання Lebensmittel Zeitung.
Згідно з цією інформацією, виводити Lidl на український ринок буде 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили головним менеджером Lidl Україна. Документ про його призначення підписав генеральний директор мережі Lidl Герд Хшановські.
В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
Водночас на інформаційний запит виданню “Бабель”, у компанії Lidl зазначили, що поки не готові говорити про потенційне розширення.
“Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку і потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття”, — зазначили там.
Додамо, Lidl — німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.