В Україні посилять боротьбу з нав’язливими рекламними дзвінками
Уряд затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг. Оператори отримають інструменти для боротьби зі спам-викликами та нав’язливою рекламою.
Про це повідомили у пресслужбі Міністерства цифрової трансформації.
Правила вводитимуть поступово, аби оператори могли їх технічно доопрацювати.
Які переваги нових правил:
- оператори мають право блокувати номери, з яких масово телефонують без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери. Якщо абонент отримає спам-виклик, то може повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують;
- в особистому кабінеті абонент бачитимете витрати, зможе вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно.
- платна контент-послуга не активуватиметься без підтвердження. абонента.
Також врегульовані правила надання інтернет-послуг. За ними договір повинен містити реальну швидкість інтернету. Якщо вона нижча, то можна подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
Читайте також: Дія повідомлятиме про виписку з місця проживання.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”