Нині у Черкасах валідатори облаштовані у 15 з 19 наявних автобусних маршрутів. Чотири перевізники виходять на маршрути нелегально.
Про це у коментарі для “18000” повідомив начальник управління транспорту Віталій Москаленко.
На сьогодні у місті є чотири маршрути, з якими договори розірвані: 4, 5, 7 і 22. Ці автобуси не мають валідаторів.
– Вони не з’їжджають з лінії і не встановлюють валідатори. За договором, у разі запровадження валідованої системи, вони зобов’язалися встановити відповідні пристрої, але коли довелося це робити, категорично відмовилися. Відповідно ми розірвали з ними договори. Ці справи зараз у суді, – зазначив Віталій Москаленко.
За словами начальника управління транспорту, у Черкасах є інші підприємства, які мають договори, щоб їздити цими маршрутами. Вони мають у парку автобуси з валідаторами, але не виїжджають, бо їм заважають нелегальні перевізники.
– З цим питанням місяць тому ми звернулися до Укртрансбезпеки. Написали листа з проханням допомогти боротися, оскільки вони державний орган і це їхній прямий обов’язок. Але ми не отримали у відповідь жодної реакції, – розповів Віталій Москаленко.
За словами начальника управління транспорту, якщо в автобусі не працює валідатор, може бути дві причини:
- несправність валідатора;
- водії з кондукторами вимикають їх навмисно.
– Сьогодні мали нараду зі “Smart Technology” з цього питання. У компанії доопрацювали цю програму, щоб була можливість бачити посекундно, де валідатор працює, а де ні. Аби донести цю інформацію до перевізників нам потрібно ще один-два тижні. Якщо і далі будуть навмисно вимикати валідатори, то матимуть проблеми безпосередньо перевізники.
Крім того, Віталій Москаленко повідомив, що найближчим часом компанія “Smart Ticket Technology” запровадить безкоштовну гарячу лінію зв’язку.
– Зараз телефон гарячої лінії “Smart Ticket Technology” відображається на самому валідаторі, тому коли їх вимикають, пасажири не знають куди звертатися. У майбутньому номер гарячої лінії буде розміщено на видному місці в усіх автобусах, щоб кожен міг зателефонувати у разі несправності валідатора, – пояснив начальник управління транспорту.
Також він додав, що за договором між міською владою та перевізником, автобуси не мають права працювати на лінії із непрацюючими валідаторами. За це передбачені штрафні санкції. Після трьох штрафів міська влада може розривати договір з перевізником.
Анастасія Бут
Читайте також: У Смілі замовляють ремонт вулиці за 8 мільйонів гривень.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.
У Бондаренка немає важелів впливу?
Таке може бути тільки в дебілів при владі!!! Договір розірваний, а вони їздять??? І це в державі де йде війна?!? Ви що, зовсім зрозуму?? Ідіотізм процвітає!!! Слава підарасам при владі!
І це ми так хочемо потрапити в Євросоюз? Таке враження, що кожний керівник-царьок, закони в Україні не діють.