Відключили світло за борг: як черкащанам поновити послугу

Світло в Умані

У Черкасиенергозбуті розповіли, як відновити електропостачання, якщо користувачу через заборгованість припинили надання послуги.

Інформацію про це розмістили на сайті компанії.

Згідно з правилами роздрібного ринку електроенергії, споживач зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.

Тому користувачу потрібно сплатити заборгованість та з квитанцією про оплату звернутися до центру обслуговування споживачів. Працівники центру виставлять рахунок на оплату послуг з відновлення електропостачання, після оплати якого електропостачання буде відновлено протягом трьох робочих днів у містах та п’яти – у сільській місцевості.

Розрахунок витрат на роботи з відключення або підключення електроустановок споживачів від/до електричних мереж здійснюють оператори системи розподілу з урахуванням факторів:

  • району електричних мереж;
  • транспортних послуг, які розраховують із урахуванням відстані від бази транспортного засобу до точки виконаних робіт;
  • точки приєднання електричних мереж споживача до мереж оператора систем розподілу;
  • напруги електроустановки споживача.
Як приклад:

Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на комутаційному апараті 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):

  • відключення близько 450 грн;
  • підключення – 350 грн.

Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на повітряній лінії 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):

  • відключення орієнтовно 850 грн.
    – підключення – 950 грн.

В енергозбуті зауважують, що витрати на транспортні послуги потрібно сплачувати окремо.

“Щоб не виникало заборгованості, а відповідно і підстав для припинення електропостачання, просимо вас дотримуватися термінів оплати. Згідно з Правилами, оплата за спожиту електроенергію повинна бути здійснена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не передбачений інший термін”, – йдеться в повідомленні.

Терміни оплати рахунків такі:
  • непобутовим споживачам – протягом п’яти робочих днів з моменту отримання рахунку;
  • побутовим споживачам – протягом десяти робочих днів з моменту отримання рахунку;
    * або в інший термін, визначений угодою, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.

У разі несплати або часткової оплати за спожиту електричну енергію в установлений термін постачання може бути припинено.

Якщо ж виникла заборгованість і користувач отримав попередження про відключення, потрібно швидко сплатити заборгованість та з квитанцією звернутися до центру обслуговування споживачів. Це дозволить уникнути припинення постачання електроенергії.

Кошти мають надійти на рахунок ТОВ “Черкасиенергозбут” до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи (кошти можуть надходити на рахунок протягом терміну, який складає сім банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу).

*Реклама

Дивіться всі випуски програми “Що далі?” на каналі “18000” в ютубі. Підписуйтеся, щоб не пропустити наступні відео!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *