Уранці абонентам мобільного оператора «Київстар» були доступні голосовий зв’язок, зокрема в міжнародному роумінгу, та послуги «Домашнього Інтернету».
Про це повідомила речниця компанії Ірина Леліченко, пише «Економічна правда».
- За минулу добу спеціалісти компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв’язок в Києві, – зазначила Леліченко.
Абонентам доступний голосовий зв’язок, зокерма в міжнародному роумінгу, послуги «Домашнього Інтернету». Відучора розпочато відновлення доступу до послуг мобільної передачі даних, зокрема на заході України.
Сьогодні компанія планує подальше відновлення послуг передачі даних для абонентів.
- Наразі понад 95 % базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території – у працездатному стані», – додала Леліченко.
Про стовідсоткову працездатність сервісів компанія проінформує, коли завершить усі стабілізаційні заходи.
- У деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв’язку, але спеціалісти компанії їх оперативно усувають. Нагадуємо, що якщо ваша SIM‐картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Також допомагає вибір мережі у налаштуваннях телефону», – нагадала речниця.
Як писав «18000», уранці 12 грудня стався збій у роботі оператора мобільного зв’язку. Згодом оператор підтвердив, що збій стався через хакерську атаку.
Через проблеми зі зв’язком в Черкаській та Уманській громадах частково не працюють сирени, тому черкащанам надходять екстрені сповіщення із характерним гучним звуком від обласної військової адміністрації.
Єдиний телеграм‐канал новин у Черкасах, новинам якого можна довіряти. Підписуйся на «18000 | Шо там у Черкасах?»



