Уранці абонентам мобільного оператора “Київстар” були доступні голосовий зв’язок, зокрема в міжнародному роумінгу, та послуги “Домашнього Інтернету”.
Про це повідомила речниця компанії Ірина Леліченко, пише “Економічна правда”.
– За минулу добу спеціалісти компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв’язок в Києві, – зазначила Леліченко.
Абонентам доступний голосовий зв’язок, зокерма в міжнародному роумінгу, послуги “Домашнього Інтернету”. Відучора розпочато відновлення доступу до послуг мобільної передачі даних, зокрема на заході України.
Сьогодні компанія планує подальше відновлення послуг передачі даних для абонентів.
– Наразі понад 95 % базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території – у працездатному стані”, – додала Леліченко.
Про стовідсоткову працездатність сервісів компанія проінформує, коли завершить усі стабілізаційні заходи.
– У деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв’язку, але спеціалісти компанії їх оперативно усувають. Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити “авіа” режим. Також допомагає вибір мережі у налаштуваннях телефону”, – нагадала речниця.
Як писав “18000”, уранці 12 грудня стався збій у роботі оператора мобільного зв’язку. Згодом оператор підтвердив, що збій стався через хакерську атаку.
Через проблеми зі зв’язком в Черкаській та Уманській громадах частково не працюють сирени, тому черкащанам надходять екстрені сповіщення із характерним гучним звуком від обласної військової адміністрації.
Єдиний телеграм-канал новин у Черкасах, новинам якого можна довіряти. Підписуйся на “18000 | Шо там у Черкасах?”