Віктор Євпак

Відомий бізнесмен розділив 22 бюджетні мільйони між своїми фірмами та переписав їх на азіатів

Нині прокуратура, СБУ та поліція розслідують “кейс” підрядних організацій, що належать родині Колесниченків. За версією правоохоронців, департамент ЖКК напряму перераховував кошти фірмам, що не були сторонами договору, за поточний ремонт протягом 2017 року. Таким чином учасники схеми уникнули сплати податків і завдали бюджету 1,5 мільйона гривень збитків.

“18000” вирішив допомогти правоохоронним структурам. Ми надаємо інформацію щодо оплат по договорах на поточний ремонт 2018 року. Як виявилося, інші фірми використали аналогічну схему, розділивши 22 мільйони між 6 підприємствами, що пов’язані з однією особою.

22 мільйони на боротьбу з міським бездоріжжям

У 2018 році міська влада закопала у поточний ремонт черкаських доріг 22 мільйони гривень. Ця сума була непропорційно розділена між двома замовниками: департаментом ЖКК та комунальним підприємством ЧЕЛУАШ.

Так, за даними Dozorro, навесні 2018 року департамент житлового-комунального комплексу міськради провів тендер на послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста. Договір замовник уклав із підприємством «Черкаси-Доргстрой» 17 травня. З часом вартість угоди була зменшена до 18,3 мільйона.

Вартість асфальту у тендері від ЖКК

У червні ЧЕЛУАШ дозамовив “поточки” ще на 3,8 мільйона гривень. Договір теж був укладений із «Черкаси-Доргстрой». Додатковою угодою вартість зменшили до 3,7 млн.

18 мільйонів на п’ятьох

Згідно з даними аналітичної системи 007, протягом травня-грудня 2018 року департамент ЖКК оплатив всю суму на рахунки 5 підприємств. При цьому на рахунок безпосереднього суб’єкта договірних відносин «Черкаси-Доргстрой» було спрямовано лише 3,37 мільйони гривень.

ПП «Черкаси-Доргстрой» отримав кошти 4 платежами у травні-червні 2018 року.  Решта грошей були почергово спрямовані за цим же договором на рахунки інших підприємств: «Промелектробуд-2000» отримало 4,2 мільйони протягом червня, «Дорожньо-будiвельне управлiння» – 3,58 млн, «Динамiчне підприємство «Електромонтаж-424» – 3,88 мільйона гривень, «Черкаси-тепло-iнвест» – 3,26 мільйона гривень. При цьому у тендерній документації будь-які відомості про залучення перелічених товариств як субпідрядниківвідсутні.

Нижче наводимо приклади транзакцій.

3,7 мільйона на чотирьох

3,73 мільйони гривень, передбачені на ремонт, були перераховані 4 підрядним організаціям 13 платежами до кінця 2018 року. При цьому сам «Черкаси-Доргстрой», з яким укладався договір, не отримав жодної гривні.

За договором гроші відправили наступним фірмам: «Дорожньо-Будiвельне Управлiння-70» отримало 1,6 мільйона гривень, «Черкаси-Тепло-Iнвест» – 770 тисяч гривень, «Динамiчне підприємство «Електромонтаж-424» – 760 тисяч, «Дорожньо-будiвельне управлiння» – 560 тисяч гривень.

Усі транзакції за договором №230

Усі фірми, що отримали гроші, підконтрольні одній особі

Усі підприємства, які отримували кошти за цим договором, на момент проплати були пов’язані із відомим черкаським бізнесменом та колишнім депутатом міської ради Володимиром Халаєм. Нині він є помічником нардепа від партія “Слуга народу” Олега Арсенюка.

Оскандалений черкаський бізнесмен став помічником народного депутата

Сам Халай значився засновником та директором «Динамiчне підприємство «Електромонтаж-424», засновником «Промелектробуд-2000» та «Черкаси-тепло-iнвест».

Власником і директором «Дорожньо-будiвельне управлiння», «Дорожньо-Будiвельне Управлiння-70» та того самого «Черкаси-Доргстрой», з яким укладалися договори, була Олена Бабенко, яку давно пов’язують з Халаєм. На сьогодні вони мають одне спільне підприємство – “Авто-Стар Черкаси”.

Фірми-учасники Афери на сьогодні переписані на сторонніх осіб

На сьогодні із 6 фірм, що є учасниками описаної схеми, 5 змінили власника та місце реєстрації. “Дорожньо-Будiвельне Управлiння-70” – єдине товариство із переліку, яке лишилося у власності Бабенко та досі зареєстроване у Черкасах.

Інші 5 товариств на початку минулого року змінили назву, місце реєстрації та були передані у власність громадянам Узбекистану та Азербайджану.

Наразі ситуація зараз виглядає так:

  • «Черкаси-Доргстрой» – «Будпроект Компані»: 19 лютого 2019 року змінилася назва, власником став Донійорбек Салімов (Узбекистан), фірма зареєстрована у Миколаєві;
  •  «ДП«Електромонтаж-424» – «Консалтстар»: 19 лютого 2019-го змінили назву, власник – Донійорбек Салімов, місце реєстрації Миколаїв;
  • «Черкаси-тепло-iнвест» – «Сілверкомпані»: 19 лютого 2019 року власником став Донійорбек Салімов, місце реєстрації – Миколаїв;
  •  «Промелектробуд-2000» – «Поло Буд Строй»: 4 березня 2019 року змінено назву, власником став Елвін Маммадов (Азербайджан), місце реєстрації – Миколаїв;
  •  «Дорожньо-будiвельне управлiння» – «Лук Трейд»: 11 березня  2019 року змінено назву, власник – Елвін Маммадов, місце реєстрації – Івано-Франківськ.

Узагальнена таблиця із проплатами від ЖКК:

Зазначимо, що на сьогодні Халай не є директором і його найбільш відомої фірми – “Черкаси-інтерстрой“. У жовтні минулого року її директором став Геннадій Федишин, власником на сьогодні є Раїса Сидоренко.

коментарі

3 Коментарі

  1. “провів тендер”, значит договор должен быть заключен с его победителем (скорее всего в условиях идет “согласие/обязательство на заключение договора в случае победы”). Все прочее – не целевое использование денег чиновниками.

    1. А тендер можна прописать під “свого” переможця, або залучити “свої” фірми для масовки. Всі ці “прозоро” до одного місця

  2. ФІРМИ-УЧАСНИКИ СФЕРИ НА СЬОГОДНІ ПЕРЕПИСАНІ НА СТОРОННІХ ОСІБ . “Сфери” чи “афери”?

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.