Войцехівський за місяць витратив майже 3000 доларів на фейсбук-рекламу

Висуванець партії “Слуга народу” і чинний міський голова Золотоноші Віталій Войцехівський у вересні спрямував на рекламу в фейсбуці 2859 доларів.

Про це повідомляє ГО ОПОРА.

Серед всіх, хто рекламував політичний контент в українському сегменті Facebook у вересні, Войцехівський посідає одинадцяту позицію з найбільших витрат.

Фото: ГО ОПОРА

Фейсбук-сторінка, з якої транслюється політична реклама Войцехівського, була створена 29 липня 2021 року. Відповідно до інформації з дисклеймеру оплачує промоцію Віталій Войцехівський. На сторінці у вересні було 56 публікацій. У промотованих постах мер Золотоноші розповідає про свої візити у різні населені пункти округу, приурочені до святкових дат, вітає громадян зі святами, розповідає положення своєї програми, закликає підписатися на сторінку та відвідати сайт кандидата.

Фото: ГО ОПОРА

Водночас наприкінці вересня у мережі було поширено три реклами з ознаками «чорного піару» та дискредитації щодо Віталія Войцехівського зі сторінки Дошка Ганьби. Відповідно до даних, які рекламодавець надав Facebook, оплачує рекламу — Дошка ганьби, сторінка налужить до категорії Новини та ЗМІ, але зазначений сайт — недоступний.

Серед кандидатів в 197 окрузі, які транслюють політичну рекламу в фейсбуці:

  • Владислав Голуб – витратив 139 доларів на промоцію у вересні;
  • Роман Сущенко від “Європейської Солідарності” – спрямував менше 100 доларів на фейсбук-рекламу;
  • Наталії Степушенко витратила 263 долари;
  • Андрій Іллєнко використав на трансляцію одного відео менше 100 доларів;
  • Дмитро Кухарчук особисто не витрачав коштів не розміщення реклами з власної сторінки в фейсбуці. Однак фігурував у рекламних публікаціях на сторінках представників партії Ігоря Зайчука, Яна Антонюка, Костянтина Мірошніченка та сторінці Патріоти України.

Додамо, у вересні для користувачів із Черкащини політична реклама транслювалася з 41 фейсбук-сторінки. Значна частина промотованого контенту, а це майже 300 оплачених публікацій, була орієнтовна на потенційних виборців – жителів громад 197 округу, де восени відбудуться проміжні вибори до Верховної Ради.

Загалом на користувачів Facebook з Черкаської області, як і в серпні, таргетується 4,2% всієї політичної реклами українського сегменту соціальної мережі. Це середній показник.

Нагадаємо, ЦВК пронумерує кандидатів у народні депутати в №197 окрузі.

Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *