“Холодно у спальнях”, – Карась розповів, які скарги надходять комунальникам

Більшість скарг щодо якості теплопостачання, які надходять до КП “Черкаситеплокомуненерго”, стосуються питань внутрішньобудинкових систем.

Про це під час прямого ефіру у студії “18000” заявив директор комунального підприємства Павло Карась.

– 95 % скарг – це скарги, які стосуються роботи внутрішньобудинкових систем. Наприклад, стандартна скарга – не гріє стояк в будинку, у спальнях холодно. Або, наприклад, на верхніх поверхах спекотно, на нижніх – холодно. Це не питання “Черкаситеплокомунерего”. Ми подаємо тепло до будинку. Далі розподілом тепла всередині будинку займається управитель, – пояснює Карась.

Він також додав, що майже всі будинки, які обслуговує теплокомунерего, підключені до системи моніторингу.

– Кожні 6 годин ми отримуємо інформацію з лічильників про параметри. Ми бачимо, які на будинок заходять параметри, – запевняє директор КП.

Дивіться повну версію відеоефіру

Як повідомляв “18000”, Карась розповів про “платіжну дисципліну” споживачів тепла.

Дивіться розслідування, прямі ефіри, опитування від “18000” на ютубі. Не забудьте підписатися!  

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *