Як правильно організувати робочий простір в офісі

Щоби проведений на роботі час був використаний якомога ефективніше, потрібно подбати про правильну організацію простору. При цьому варто приділити увагу стилістиці інтер’єру, зонуванню, вибору та розстановці меблів.

Про ці та інші нюанси створення ідеального офісу для продуктивної роботи читайте далі.

Сучасний офіс – який він?

Кожен співробітник організації працює над певними задачами. Хтось постійно спілкується з клієнтами чи постачальниками, хтось – веде бухгалтерію, керує компанією. А щоби робота приносила бажаний результат, робоче місце має бути зручним, не відволікати від досягнення цілей.

Інтер’єр офісу може багато розповісти про саму компанію. Він формує в клієнтів та партнерів перше враження та напряму впливає на створення іміджу організації, її положення на ринку. Тому правильно підібрані меблі, декор, офісна техніка – не дрібниці, а те, що допоможе будь-якій компанії Черкащини отримати позитивні відгуки.

Сучасні офіси – це не лише приміщення, в яких кожен відділ має окрему кімнату. Сьогодні досить популярним є оpen space. Також деякі керівники обирають змішані варіанти, за допомогою яких можна зручно розташувати робочі місця для співробітників та виділити кабінети директора, бухгалтера, кімнату для перемов, відпочинку працівників, ресепшен.

Приймальня

Великий щоденний потік клієнтів потребує наявності солідного ресепшена, адже саме з нього починається знайомство відвідувачів з офісом. У цій частині не повинно бути перегородок. Замість них, за потреби, дизайнери пропонують використовувати габаритні рослини в вазонах. Також в приймальні має стояти м’який куточок або крісла, на яких клієнти чи постачальники можуть зачекати на зустріч.

Зона для керівництва

Основне враження про компанію формує кабінет директора. Саме тут підписують контракти, тому ефект від приміщення має бути відповідним. Це означає, що стіл, крісло офісне та інші меблі повинні мати дорогий та надійний вигляд, відповідати загальному стилю приміщення. Часто меблевий гарнітур обирають із масивної натуральної деревини та шкіри. Сучасні стилі передбачають використання лакованих поверхонь.

Робоча зона

Оскільки найбільш активною зоною є робоча, меблі для неї обирають із урахуванням таких критеріїв, як зносостійкість, надійність та естетичність. За словами дизайнерів інтер’єрів, найбільш комфортними для роботи є приміщення в світлих тонах. Вони сприяють підвищенню продуктивності праці.

Для зручності працівників, в офісах солідних компаній використовують функціональні робочі станції. Вони дозволяють регулювати висоту стола та крісла, ховати дроти в кабель-канали, регулювати положення моніторів. Модулі, тумби та полички дозволяють використовувати кожен сантиметр площі максимально ефективно.

Зала для конференцій

Кімната для перемовин повинна вміщувати велику кількість учасників та мати стриманий дизайн, щоби не відволікати від вирішення важливих питань. Стіл у конференц-зал краще обрати великого розміру, респектабельний та, бажано, без кутів.

Зона психоемоційного розвантаження

Облаштовувати цю частину офісу варто з особливою душевністю. У ній мають бути м’які меблі та журнальний столик. Популярними є інтерпретації зимового саду з системою водоспадів, адже саме звук води, що тече, допомагає зняти напругу.

*Іміджева інформація

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *