Третій мандрівний книжковий фестиваль “Перехрестя культур” відбудеться у Черкасах вже 11-13 жовтня.
Дату та офіційну назву фестивалю сьогодні під час прес-конференції анонсувала співорганізаторка третього Книжкового фестивалю Людмила Фіть.
– Чому мандрівний? Це непростий фестиваль. Такого в Україні ще не було. Наша програма передбачає відвідування фестивалів у 8 областях України. Також ми плануємо мінімум у 5 районах Черкаської області організувати міні-фестивалі, попрацювати із дітьми. У такий спосіб ми плануємо підготувати і зацікавити людей до Черкаського фестивалю, – говорить Юлія Чабаненко.
Попередньо майстер-класи та презентації відбудуться у Золотоноші, Кам’янці, Чигирині, Корсуні та Каневі. Але, кажуть, можливі зміни. Також готові додати у маршрут райони, які виявлять зацікавленість.
За словами Людмили Фіть, популяризувати фестиваль будуть на різноманітних заходах та дискусіях, на заходах безпосередньо в Черкасах, а також у Львові, Луцьку, Полтаві, Дніпрі, у двох військових частинах Маріуполі та Оршанці.
Вже 1 червня на фестиваль «Summer Challenge 2019» обіцяють привезти 6 авторів: Андрій Курков, Анатолій Дністровий, Зоя Казанжи, Петро Яценко, Остап Сливинський та Наталія Бельченко.
У цьому році на книжковому фесті буде музична сцена. Нині ведуть переговори з гуртами. Окрім того в Черкаси організатори планують привезти закордонного автора. Окремо будуть представлені й військові видавництва.
– Цього року ми хочемо зменшити кількість подій в філармонії, але зробити їх цікавішими для черкащан. Ми враховуємо специфіку нашого міста. Не багато людей піде на захід від автора, про якого вперше чує. Тому думаємо цікаві форми, – розповідає Фіть. – Але ми хочемо збільшити кількість дитячих письменників. Хочемо максимально охопити школи, виші.
Також організатори закликають допомагати місцевих письменників у підготовці фесту: від обрання нових цікавих локацій – до інформування містян про захід.
Також створять відзнаку Черкаського книжкового фестивалю, адже у програмі фесту – цікаві конкурси.
Тих, хто має ідеї по просуванню фестивалю та рекламі в мережі, просять повідомляти організаторів. Також нині вони шукають дизайнера для роботи по просуванню фестивалю.
Окрім того географія співпраці зі ЗМІ розширюватиметься.
– Минулоріч ми працювали із 8 областями. У цьому році хочемо залучити максимальну кількість ЗМІ в інших регіонах. Тісніше працюватимемо із центральними радіо, телебаченням, – говорить Наталія Захарченко.
Нагадаємо, фінансову підтримку проекту цьогоріч надає Український культурний фонд.