Створити сторінку в Instagram – справа не хитра. Значно складніше знайти свою аудиторію та отримувати результат від того, чим займаєшся. Ця платформа має величезну кількість користувачів – більш ніж 1,2 мільярда людей,  але чи кожен з них здатний створити контент, який буде відрізнятися від уже наявного?

Ми поспілкувалися з інстаблогеркою Черкас Яною Гордуновською та дізналися кілька секретів, як насправді створюється якісний контент.

Яна ще зі школи активно вела свою сторінку Вконтакте, але коли з’явився Instagram, то повністю забрав її увагу і став не просто розвагою, а місцем, де можна ділилася своїм баченням з необмеженою кількістю людей по всьому світу.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Яна | food aesthetic (@gordynovskaya)

Про що блог?

Сторінка Яни про естетику продуктів, страви та їжу загалом. Її аудиторія налічує більше 18 тисяч читачів. Ідея food-блогу виникла тоді, коли вона помітила, що колеги дуже полюбили її рецепти. І саме цей фактор породив бажання ділитися ними й з іншими людьми. 

Перше, що очікує на початку розвитку власного блогу – це люди, які не завжди пишуть приємні речі, але Яна говорить, що з часом перестала ображатись і розуміє, що характери у всіх різні і всім подобатись просто неможливо, тому вона старанна для тих, хто цінує її час і речі, над якими вона працює.

Блогерка активно спілкується зі своїми підписниками – в неї немає помічників і на всі повідомлення вона відповідає сама. Блог також є для дівчат якимось місцем, куди завжди можна написати за порадою, і тому, для багатьох Яна стала віртуальною подругою і порадником. Блогерка говорить, що для неї Instagram – місце не для самолюбування чи заробітку. Блог має глибшу місію.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Яна | food aesthetic (@gordynovskaya)

Як готує контент?

Кожна світлина в профілі Яни зазвичай має свою особливу історію створення. Спочатку зароджується ідея, що б цікавого показати на новому фото, далі – процес розробки рецепту і приготування страви.

– Кожен свій рецепт я адаптую під такі продукти, які можуть бути доступними кожному і будуть найсвіжішими в саме в цю пору року. І коли я вже знаю, що буду готувати, то відпрацьовую свій рецепт по кілька разів, адже я люблю, щоб все було ідеально і мало апетитний вигляд. 

Страву приготовано, а отже підходимо до наступного етапу – створення світлини. Щоб отримати якісний і насичений кадр, необхідно зібрати весь інвентар, техніку, знайти хороший фон та обрати локацію.

– Я особливо ціную природне сонячне світло, тому процес створення світлини в мене може зайняти дуже багато часу, адже зачасту природа цьому не сприяє і я маю підшлаштовуватися тільки під її умови, але скажу відверто, що я часто можу знімати у вітер, дощ, спеку й навіть мороз.

 

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Яна | food aesthetic (@gordynovskaya)

Творча робота завжди потребує хорошого натхнення. Дівчина говорить, що  черпає його з книг, фільмів і відчуває себе наповненою під час різних подорожей.

–  Моє око саме бачить кадр, а фантазія вже сама його вибудовує, в цей час спрацьовує надивленість і відчуття смаку. 

Старання та все, що робиться в соціальних мережах  теж є роботою, яка має відповідну плату, в цьому випадку – це віддача аудиторії.

– Я  знімала фото і в -17, і в +40, але сама кумедна історія сталася тоді, коли знімала в Долині Троянд і мене страшенно обкусали комарі. Рука, яка тримала фотоапарат, постраждала найбільше. Та окрім комариків, на мене налетіло багато дітей, яким було цікавіше бігати саме поряд зі мною. Оскільки хотілося отримати вдалий кадр, то довелось  мужньо витерпіти все, що відбулось того дня, – пригадує Яна.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Яна | food aesthetic (@gordynovskaya)

Ліна Костенко

По темі

    коментарі

    Залиште свій коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.