Із початку вторгнення російських військ на територію України минуло більше місяця. За цей час вдалося багатьом приватним підприємствам, державним установам та громаді налагодити волонтерську допомогу на потреби ЗСУ та територіальної оборони. Не виняток і регіональна мережа “Файно Маркет”.
З першого дня воєнних дій компанія почала підтримувати та допомагати в облаштуванні блокпостів, гуманітарних центрів тощо. Загалом за місяць компанія витратила на благодійну допомогу близько 940 тисяч гривень.
Крім того, відомо, що у частині магазинів мережі встановлені кошики для збору продуктів на потреби ЗСУ. Такі точки збору індивідуальні. Але з кожної точки всі залишені покупцями продукти збираються на розподільчому центрі, звідти їх забирає безпосередньо військова частина.
З 24 лютого компанія почала забезпечувати територіальну оборону обідами. У середньому, щоденно готували до 350 обідів. Нещодавно, разом з обідами відправили й листівки з малюнками дітей. У “Файно Маркет” проходив конкурс дитячого малюнку. Основне завдання якого було – намалювати весну: квітучу, усміхнену, щасливу.
– Ми навмисно хотіли відволікти дітей від воєнної тематики, просили намалювати весну, яку всі так чекали. Але малеча дякувала воїнам й бажала їм перемоги. Тому ми вирішили всі малюнки перетворити у листівки й відправити військовим. Крім цього, з цими малюнками зробили плакати, які зараз можна побачити на фасадах наших магазинів, – розповідають у “Файно Маркет”.
“Файно Маркет” продовжує тримати високу марку соціально-відповідально бізнесу. Як повідомляли раніше, компанія виплатила податки до міського бюджету наперед, зберегла персонал та намагається втримувати ціни.
З кожним днем це стає дедалі складніше, бо зростають ціни у постачальників, збільшуються витрати на логістику.
У мережі пояснили, приміром, якщо раніше сир коштував 200 грн за кілограм, а зараз 250, це не значить, що магазин знахабнів і наживається на покупцях. Потрібно розуміти, що аби виробнику приготувати цей продукт – потрібно закупити матеріали, які значно здорожчали. Це автоматично означає, що і здорожчає його виробництво. А отже – закупочна ціна для магазину буде вищою. Жоден магазин не може купувати товар за, скажімо, 240 гривень, а продавати як і раніше за 200. Це стосується будь-якого мережевого магазину, і це важливо розуміти.
– Сьогодні намагаємося наповнини полиці магазинів на всі 100%. Активно ведемо переговори із закордонними постачальниками. Значно спрощує роботу відміна українського маркування. Зараз працюємо над тим, аби завезти партію м’ясних та рибних консервів, макаронів, які матимуть конкурентну ціни, – повідомляють у “Файно Маркет”.
* Іміджева інформація