Виконком зробив перший крок до підвищення тарифу на проїзд у маршрутках

Виконавчий комітет проголосував за початок проходження регуляторної процедури щодо зміни тарифу на проїзд у маршрутках.

“За” проголосували міський голова Анатолій Бондаренко, секретар міськради Юрій Тренкін (“Батьківщина”), Сергій Тищенко (“За майбутнє”) та Віктор Беззубенко (ВО “Черкащани”).

Через місяць тариф планують підняти до 7 гривень.

За словами директорки департаменту економіки та розвитку Ірини Удод, економічна обґрунтованість підняття тарифу є. Зокрема, вона пов’язана зі зростанням мінімальної зарплати, а також підвищенням цін на пальне та запчастини.

Востаннє тариф у Черкасах піднімали у 2018 році.

– Ми провели порівняльний аналіз. Є тенденція до того, що там, де запроваджено електронний квиток, ціна на проїзд нижча, де готівкою – ціна вище. З 1 серпня підняли плату за проїзд у Житомирі. Також плата зросла у Тернополі, Чернівцях, у великих містах, – зазначила Удод.

Міський голова Анатолій Бондаренко зазначив, що протягом місяця всі можуть подати свої пропозиції щодо регуляторної процедури.

– Я прошу не займатися політичні сили політиканством. Подивіться, з чого складається тариф, – сказав мер.

коментарі
9 Коментарів
  1. бондаренко урод, нет повышению проезда

    1. А як же він “чірікав” перед виборами про підвищення добробуту черкащан! Добробут перевізників – да! Чому ми повинні платити за стоячі місця у зв”язку із обмеженнями пандемії (як аргументували підвищення у виконкомі)? Це повинна компенсувати ВЛАДА, А НЕ ЛЮДИ!!! Бензин був 32 грн., а тепер 25, то про ЩО вони говорять??? Богдаренко, Тренкін та всі ваші слуги – ви що, не розумієте, як людям важко зараз жити???

  2. Выбрали п*д*р*. Теперь поехалии….

  3. Причину для підняття цін можна знайти завжди. Але, є але. Курс валют та ціни на пальне останні років 5 суттєво не змінюються. А отже паливно мастильні матеріали не змінили свою ціну. Запчастини теж ціну не змінили. А от обіцяні (минулого разу, коли зробили по 5) покращення не відбулись. Відбулось суттєве погіршення і стогнація (як кадрова, так і транспортна). Не потрібно на дивитись на інші міста України. Ми живемо у своєму місті – Черкаси.

  4. Издевательство, локдаун, работы нет а тарифы растут как не знаю что. Воду уже на 100 грн подняли, может хватит уже издеваться над народом.

  5. В Житомирі, Чернівцях, Тернополі головне е електронна карта місцевого жителя по якій можна їздити в місцевому транспорті , також для дітей і учнів студентів половина оплати! І головне виводиться готівка з обігу в транспорті, щоб можливо було порахувати кількість перевезених пасажирів!

    1. Вот как раз этого-то перевозчики и не хотят! Не даром же мы ездим не по утверждённым стандартным талонам, а в часы пик (заметьте!) нам кондуктор даёт билетики, по которым выручка идёт в карман перевозчику (был сюжет на эту тему по ТВ о киевских маршрутках). А если учитывать пассажиров, представляете, сколько они потеряют неучтённого дохода! Вот потому-то им и выгодно брать с нас наличку.
      Если честно, то от нашего мэра я не жду ничего хорошего.

  6. На мою думку, не допустимо просто підняти ціну. Необхідно вимагати від перевізників належний сервіс і комфорт пасажирів! Негайно треба оновити парк автотранспорту!
    Краще б Бондаренко і К° лобіювала перед ВРУ, КМУ та адміністрацією президента питання щодо врегулювання питання про максимальне здешевлення кредитів під закупівлю сучасного транспорту для перевізників.
    Також хочу попередньо вибачитись перед кондукторами, що хочу залишити їх без роботи, але…
    У всьому цивілізованому світі такої професії давно немає, а в деяких країнах ніколи не було. Зарплата кондукторів якраз є лишньою у розрахунках вартості проїзду.
    Мені соромно, що в Черкасах немає електронного проїздного, а Бондаренку – ні, зважаючи на голосування ВМР від 22.12.2020….

  7. Я извиняюсь а почему аж до семи,заходим на офиц мин фин и считаем инфляцию,никак кофициент 1,4 не получится,так что мер отрабатывает поддуржку на выборах

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *