До Черкаського територіального центру комплектування та соціальної підтримки за день може надійти до 30 скарг від громадян.
Про це в інтерв’ю “18000” розповів начальник ТЦК та СП Олександр Устименко.
– У день може бути 20-30, але більшість скарг надходять не на дії працівників. Здебільшого вони стосуються рішень військово-лікарських комісій. Тоді начальник медичної служби розглядає їх і дає відповіді, чи дійсно скарги обґрунтовані, чи ні. Направляємо людей на повторні медичні огляди, – пояснив Олександр Устименко.
Також скарги надходять від військових, в яких затягнувся процес отримання статусу учасника бойових дій.
– Зустрічаємося, пояснюємо, що не все залежить від нас. Зазвичай комісії мають великий наплив, і процес ухвалення рішення триває кілька місяців. Буває, що людина сьогодні віддала документи і вже наступного ранку вимагає статус УБД. Інколи нам доводиться робити запити, щоб правильно оформити документи. А ті частини, куди ми їх відправляємо, постійно воюють, переміщуються, тому довго чекаємо відповіді, – додав начальник Черкаського ТЦК.
Дивіться повну версію відеоінтерв’ю:
Читайте текстову версію розмови: “Я не прихильник операції “Бусик”, – інтерв’ю з начальником Черкаського ТЦК про мобілізацію, повістки та бойовий досвід.
Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”.