Які речі намагаються взяти на згадку пасажири поїздів, розповів залізничник зі Сміли

Ірина Малюкова веде розмову з провідником Олександром Голубенком

Розмова з провідником Олександром Голубенком

Пасажири поїздів Укрзалізниці полюбляють прихопити з собою після подорожі не лише унікальні підсклянники, а й інші речі.  

Про це в інтерв’ю «18000» розповів провідник поїзда «Черкаси – Київ» Олександр Голубенко.

За його словами, запропонувати чай і каву пасажирам – це вже традиція. Водночас потрібно стежити за тим, щоб фірмові склянки й підсклянники не покидали вагон.

– Кожний хоче взяти їх собі на пам’ять. Тому ми слідкуємо, тримаємо в голові, куди дав три склянки, куди чотири. Якщо підсклянника немає, тоді вже вираховують з мене, як то кажуть, за гроші, – розповідає провідник Олександр.

Він зазначає, що пасажири можуть прихопити з собою не лише склянки, а й рушники чи білизну:

– Зі мною їхала бабуся така цікава. Перед тим, як видати білизну, я це зазначаю в документації. Приходжу до неї – немає білизни, не віддає. Сусіди її показують – у сумці. Каже мені: «А я купила». Але це разова послуга. Долучилися ще пасажири й насилу ми їй пояснили, що не може коштувати комплект білизни таких грошей. Щоб мінусу в зарплаті не було, ми за цим слідкуємо.

Читайте детальніше у матеріаліЕвакуація, хулігани й принцеса у вагоні: залізничник зі Сміли розповів про життя на рейках.

Дивіться інтерв’ю «18000» із залізничником

Усі актуальні новини Черкас та області за сьогодні – у вайбер‐каналі «18000». Підписуйся, аби не пропустити!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі
    коментарі

    Залиште свій коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *