Днями на сайті Черкаської міської ради з’явилася петиція проти підняття оплати за проїзд до 8 гривень. Водночас у міськраді говорять, що перевізники із такою пропозицією навіть не зверталися.
Відповідна петиція з’явилася на сайті міської ради 19 жовтня. У ній йдеться про недопущення підняття вартості проїзду у громадському транспорті Черкас до 8 гривень. Зареєстрував петицію Олег Ільясович Ємельянов. На сьогодні вона набрала вже 73 із необхідних 250 голосів.
Відповідно до тексту петиції, “протягом останнього тижня в маршрутках ширяться чутки про підняття вартості проїзду до 8 гривень”. Підвищення нібито планується у листопаді.
Водночас, як повідомив у коментарі “18000” Павло Мосійчук, який опікується питаннями транспорту у Черкаській міській раді, для підвищення вартості проїзду має проводитися розрахунок, відповідно до затвердженої Кабміном методики. Лише, враховуючи цей розрахунок, вартість може зрости.
– На сьогодні таких розрахунків немає, – зазначив Павло Мосійчук.
Директор перевізника АТП-17127 Олена Куниця каже, що про підвищення не чула, проте хвилюється, що в разі “локдауну” маршрутки вже не зможуть вийти на роботу.
– Електроенергія підніметься, із 1 січня ще підніметься зарплата, масово штрафують водіїв. Штрафують за стоячі місця. Вчора двоє водіїв написали заяви, що працювати не будуть. У мене немає бюджету. До січня не йтиме мова про підняття, йтиме мова чи буде транспорт взагалі. Про підвищення не чула. Не знаю, хто ініціював.
Підтвердила нашому виданню, що перевізники з пропозицією про підвищення вартості проїзду до міської ради не зверталися та не надсилали відповідних розрахунків, й директорка департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради Ірина Удод.
По-перше, 8 грн. у Києві – це не 8 грн. у Черкасах. Бо там відстані удесятеро довші. По-друге, коли перевізники добилися підвищення вартості проїзду до 5 грн., пальне коштувало 32-32 грн. Тепер пальне коштує у межах 24-26 грн. Питання: НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ БУДЕ ЗРОСТАТИ ТАРИФ??