Не зайти в трикутник Карпмана

Хто не в курсі – це про Рятівника-Переслідувача-Жертву.

Ті, хто виїхав за кордон, бачать цих людей, які спокійно живуть своїм життям. Трохи стурбовані, трохи донатять, можуть допомогти вам в дорозі, але в принципі не сильно напрягаються щодо нашої війни.

І легко включитись в одну із ролей:

1. Відкрити їм очі і пояснити, що їхні життя теж під загрозою.

2. Змусити їх діяти. Закривати небо, виходити на мітинги або вимагати допомоги конкретно вам у вашій скруті.

3. Демонструвати як вам погано, казати, що ви з України, щоб підсилити співчуття та отримати підтримку.

Це все пастки.

Якщо відловили в собі хоч один із цих патернів – постарайтесь зупинитись.

Це марнотратство. Воно вас вижирає зсередини. Забирає сили і волю, занурює у відчай, зневіру, образу, обізленість.

Люди в більшості своїй легковажні.

Згадайте переддень війни. У вас і у ваших знайомих був повністю зібраний тривожний чемоданчик? Всі сходили і перевірили найближчі сховища? А нам кричали про неминучість війни з грудня. І називали орієнтовний час.

От і європейці живуть своїми повсякденними проблемами. Не так багато з них пов’язані з Україною родинними, дружніми чи діловими зв’язками.

Це нормально. Так влаштовані люди. Гніватися чи ображатися на це – це ніби гніватися і ображатися на погоду. Можна, звичайно, і ми навіть це робимо. Тільки це абсолютно непродуктивно.

Гніватися чи ображатися на те, що люди недостатньо реагують на ваші сигнали, посили і заклики, – це як гніватися і ображатися, що у вас не купили ваш товар.

На чому ж тоді зосередитись?

1. Убезпечнити себе і близьких.

2. Відпочити.

3. Подумати, на скільки часу вам вистачить наявних у вас ресурсів.

4. Подумати, чим ви можете бути корисними людям навколо вас.

4. Подумати, де, в якому місці найбільше людей, від яких ви зможете отримати підтримку і винагороду за свою користь.

5. Переміститися і закріпитися там. Не зволікайте з цим. Через пару місяців вам уже не ітимуть на зустріч так, як зараз.

І тільки після того, як ви потурбуєтесь про себе і про найближчих – виділяйте ресурс на те, щоб переконувати людей в чомусь далекому для них.

Цей дощ надовго. Ми на марафонській дистанції. І ми переможемо, бо ми вже ефективні. Ви можете тепер порівняти швидкість і якість наших думок і дій у порівнянні з… )

І нам треба стати ще досконалішими. Весь світ має закохатися в Україну. Весь світ має захоплюватися українцями так, як він захоплюється нашими воїнами зараз.

У нас з’явилося обличча. У нас з’явився бренд. Ми з’явилися на мапі світу в голові кожної людини на планеті. Користуйтеся цим брендом. Розвивайте його.

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *