Відповідні оголошення вже з’явилися у транспортних засобах на кількох маршрутах.
Перевізники наголошують: влада відмовилася компенсувати вартість пального за перевезення. Натомість за рішенням Уряду в маршрутках має одночасно перебувати не більше 10 людей.
Як зазначив у коментарі кореспонденту “18000” начальник управління транспорту Черкаської міськради Віталій Москаленко, офіційно перевізники владців ще не повідомляли про наміри зупинитися. Але про їхні настрої чиновники знають.
В інших містах України перевізники масово зупиняють транспорт. Така ситуація вже у Івано-Франківську, Ужгороді, Чернівцях і навіть – у ще менших містах, говорить начальник профільного управління Віталій Москаленко.
Нині влада бачить роботу перевізних фірм у спецрежимі. І працюють над тим, щоб організувати години довезення лише для медиків. Йдеться про сім тисяч працівників, яких щоденно відвозитимуть і забиратимуть із роботи. У транспорт пускатимуть тільки за посвідченнями.
– Є стратегічні підприємства Черкас, які не можуть зупинити свою діяльність – це ТЕЦ та Азот. Вони вже замовили собі спецрейси, заходять працівники по пропусках. Надалі будуть задіяні всі тролейбуси, але більше немає в нас можливості, – говорить Москаленко.
Щоденно пальне для всіх перевізників обійшлося б міському бюджету у 200 тисяч гривень. За таку компенсацію виконком голосувати відмовився. Нині в ради підписані договори лише з чотирма перевізниками. У документах вказано, що в разі форс-мажору ті мають право не вийти на рейси.
Як повідомляв “18000”, учора в Черкасах люди викликали поліцію, бо не могли влізти в маршрутку.