GPS-моніторинг і табло на зупинках. Яких змін очікувати у роботі громадського транспорту Черкас?

У Черкасах відбувся конкурс на організацію роботи диспетчеризації та GPS-моніторингу громадського транспорту.

Про це повідомив помічник мера Черкас із транспортних питань Павло Мосійчук.

За його словами, надавати послуги моніторингу та диспетчеризації громадського транспорту в Черкасах виявили бажання лише дві компанії: ТОВ “Дозор Україна” (Житомир) та ТОВ “Споттер” (Черкаси).

Розглянувши документи учасників, до оцінювання була недопущена конкурсна пропозиція учасника ТОВ “Споттер” через відсутність великої кількості документів. Учасник погодився з таким рішенням і додав, що не встиг зробити всі документи.

Переможцем визнали ТОВ “Дозор Україна”. За пропозицією переможця, один GPS-трекер із установкою вартуватиме місту 2400 гривень. Щомісячна абонентська плата для перевізників становитиме 130 гривень.

Також компанія-переможець безоплатно надасть одну систему аудіовізуального інформування та 12 табло прогнозованого прибуття транспорту на зупинку.

Очікується, що кожне табло буде обладнане камерами, USB-виходами для підзарядки пристроїв, тривожними кнопками та пристроями для роздачі інтернету. Виготовлене воно буде із загартованого скла, що має вберегти його від вандалів.

Наступним кроком має бути погодження переможця виконавчий комітетом.

Цікаво, що участі в конкурсі не взяли компанії Mapamagic і BusWay, які раніше вже розробили додатки для відслідковування громадського транспорту в місті і обладнали частину тролейбусів і автобусів трекерами.

Розробник додатка Mapamagic Віктор Євпак заявив, що ухвалив рішення не брати участі в конкурсі, аби уникнути спекуляцій наперердодні місцевих виборів.

“Сьогодні я – не лише представник громадського сектора, а й політик. Мені б дуже не хотілося, аби наша благодійна ініціатива стала приводом для спекуляцій. Ми ніколи не працювали з місцевим бюджетом і завжди все робили для міста безкоштовно. Як і раніше, готові надавати місту і його жителям послугу із трекінгу громадського транспорту на безоплатній основі”, – написав Євпак.

Чому відмився від участі BusWay – нині невідомо.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *