Кол‐центр розпочав роботу в Черкаському центрі надання адміністративних послуг. Він працюватиме за багатоканальним номером.
Про це повідомили на фейсбук‐сторінці Черкаського ЦНАПу.
Черкащани зможуть отримати консультацію від спеціаліста щодо надання різних послуг адміністративного центру.
Зателефонувати можна за єдиним багатоканальним номером:
- 073 058 30 30
Кол‐центр працюватиме за визначеним графіком:
- понеділок, середа, п’ятниця з 8:00 до 17:00;
- вівторок, четвер з 8:00 до 20:00;
- субота з 8:00 до 15:00;
- неділя – вихідний день.
Дзвінки поза годинами роботи кол‐центру приймати не будуть. Телефонувати можна безкоштовно по території всієї України.
Читайте також: Оприлюднили графіки: коли черкащанам відключатимуть світло
Усі актуальні новини Черкас та області за сьогодні – у вайбер‐каналі «18000». Підписуйся, аби не пропустити!



