На вулицях Черкас з’явилася реклама з порадами, що допоможуть містянам захистити себе від коронавірусу. Нині її вже розмістили на 200 клінбоксах.
Це спільна ініціатива відділу реклами та дизайну міського середовища Черкаської міськради, NGO «CEUREN», ТОВ «МРІС» і ТОВ «Афіша».
– Ми хотіли зробити рекламу у форматі саме коміксу, створити позитивний сюжет з корисною інформацією. Здебільшого реклама щодо захисту від коронавірусу суха і гнітюча. У цьому випадку інформація на позитиві, адже емоційний фон людей також впливає на імунітет. Водночас там є номери гарячих ліній і загальновідомі поради, які допоможуть не лише у мовах карантину, а й загалом, – говорить начальник відділу реклами Андрій Поліщук.
За його словами, така ініціатива пішла від самого бізнесу. Кошти з бюджету на це не спрямовувалися.