Засновниця свічкової майстерні Марина Сухенко створила бокс “Аромаподорож Черкасами”. Для нього розробили чотири свічки із запахами, що переносять у визначні локації міста.
Детальніше про історію створення та аромати розповідають “18000”.
Клієнти мали запит на сувенірну продукцію
Свічкарка розповіла, що ідея виникла завдяки індивідуальним запитам клієнтів на оригінальну сувенірну продукцію.
– За півтора роки діяльності до нас кілька разів зверталися щодо виготовлення сувенірної продукції про Черкаси. Нашвидкоруч ми могли зробити лише ренеймінг ароматів. Але задумалася про те, щоб виготовити свічки із запахами, які б асоціювалися із Черкасами. Навесні виробник аромаолій, які ми використовуємо у роботі, додав до колекції неперевершений аромат троянди. Спробувавши його, я зрозуміла, що це сто відсотковий збіг із запахом, що у Долині троянд, – говорить засновниця свічкової майстерні “Так тепло” Марина Сухенко.
Так створили першу свічку “про Черкаси”. Зібрали відгуки і почали розробляти бокс. Аби викристалізувати місця та аромати, з якими у черкасців асоціюється місто, запитували про це у соціальних мережах своїх клієнтів та підписників.
– Під час вибору запашників радилася також із партнером та сестрою. Обговорювали, схожий аромат на те чи те місце у Черкасах чи ні. Зараз у нашій колекції є понад 130 різних парфумів, тому вибір був великий. Враховуючи різні думки, ми склали набір “Аромаподорож Черкасами”, який презентує та розповідає про наше місто. Його можна дарувати людям з інших міст чи країн. Це вже роблять, попри те, що він з’явився нещодавно. Одне з перших індивідуальних замовлень у нас купували, аби відправити на подарунок у Португалію, – розповідає свічкарка.
Нині аромабокс “про Черкаси” містить чотири свічки, кожна з яких передає запах одного з визначних місць.
Черкаська набережна, Сосновий бір, Долина троянд та Білий лотос
Як ми вже зазначали, колекцію відкриває свічка “Долина троянд”. Цей аромат відкривається нотами пишної троянди та поєднується із запахом свіжоскошеної трави.
Наступний аромат – “Сосновий бір”. Він поєднує у собі ноти сосни, ялинкової шишки та солодкого присмаку цукрової вати. Вдихаючи його, окутує атмосфера прогулянки черкаським у парком поміж атракціонів.
Третя свічка у наборі – “Черкаська набережна”. Це теплий аромат, який переносить на узбережжя черкаського Дніпра. Запах поєднує квіткові ноти з морськими, а свіжості додає запах медової дині та яблука.
Остання позиція – “Білий лотос”. Черкасці знають, що серед визначних надбань місто має найбільший у Європі буддистський храм Білий лотос. У ньому функціонує єдина в Україні школа бойових мистецтв. Тому аромат свічки, присвячений цьому місцю, поєднує у собі ноти східних прянощів та сандалового дерева.
– Ця локація дуже красива, тому ми були впевнені, що вона потрапить до нашого аромамаршруту. Ті, хто був там і смакував наш аромат, говорять, що це стовідсоткове попадання. Це дуже тішить, – ділиться свічкарка.
“Намагаємося популяризувати рідне місто”
Зараз існує два формати боксу зі свічками “XXS”, які горять до трьох годин, та “XS” із дерев’яними гнотами, яких вистачає на десять годин. Свічки ручної роботи виготовлені із натурального соєвого воску із використанням сертифікованих преміальних аромакомпозицій, які містять у собі ефірні аромаолії.
Віск заливають у підсвічники, виготовлені з високоміцного гіпсу, який є термотривким та призначений для високих температур. Гіпсові кашпо також виготовляють власноруч. Так майстерня самостійно працює над повним циклом виробництва: від виготовлення чаш до заливання свічок та пакування.
Для пакування розробили мінімалістичний дизайн, аби він не надто відволікав увагу від ароматів. На коробці розмістили зображення відомих місць у Черкасах.
– Їх варто відвідувати та розповідати про них: Батьківщина-мати на Пагорбі Слави, готель “Слов’янський”, який раніше називали “Синім замком”, Палац одружень – колишній палац грабаря Щербини, вежа Шухова або, як кажуть місцеві, водонапірна вежа. Таким чином намагаємося популяризувати рідне місто, – розповідає Марина Сухенко.
За її словами, нові набори можна придбати у майстерні за середньою ціновою категорією ринку. Нині майстриня у пошуку інших ароматів для розширення набору, аби урізноманітнити його і розповісти ще більше про Черкаси.
– Тиждень тому на благодійній ярмарці “Культура & Garage Sale”, де ми вперше продавали наші бокси офлайн, покупці пропонували створити аромати районів. Звісно, частково це жарти, але додати нетипові аромати також було б круто. Тепер думаємо над цим, бо Черкаси – це дійсно не лише про туристичні локації. Маємо з чим попрацювати, аби створити щось некласичне, – розповідає майстриня.
Та додає, що несподіванкою для неї стало те, що аромабокси розкупили у перші години ярмарки.
– Їх було не дуже багато, але ми точно не розраховували, що вони “розлетяться” у перші години. Тому ми відкрили передзамовлення, аби зібрати більше коштів на потреби армії. Таким чином “Так тепло” зібрали та перерахували на збір 5300 гривень, – зазначає Марина Сухенко.
Анастасія Бут
Читайте також: Шо Тут? Добірка нових закладів, що відкриваються у Черкасах.
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм.