
Про це йдеться у відповідному проєкті рішення.
Звернення щодо підвищення вартості проїзду надійшло до міської ради від ПП «Еліт‐транс», ПП «Медіт‐сервіс», ДП«Чарз-авто», ТОВ «Авто‐ТЮЛ», ФОП Копієвський Є. П. та ПАТ АТП 17127.
Обґрунтовують необхідність підвищення вартості проїзду перевізники тим, що протягом 2020 року відбулось суттєве підвищення цін на запасні частини, мастила, шини, а також у 2021 році до 6 тисяч грн має зрости мінімальна заробітна плата, тоді як в чинному тарифі вона закладена у розмірі 4 173 грн. За їхніми підрахунками, вартість проїзду на 2021 рік має скласти від 8,16 до 10,60 грн.
Водночас, за підрахунками департаменту економіки та розвитку ЧМР, плановий тариф на перевезення з урахуванням 10% рентабельності та обмеженням кількості пасажирів складає від 7,24 до 8,16 грн.
У зв’язку з цим було запропоновано затвердити тариф у розмірі 7,00 грн із запровадженням електронного квитка та обладнанням транспортних засобів приладами обліку перевезених пасажирів.
Вирішити, підвищувати тариф чи ні, мають на засідання виконавчого комітету, яке відбудеться завтра о 9:30. Якщо виконком підтримає цей проєкт рішення, буде запущено регуляторну процедуру, лише після завершення якої збільшать вартість проїзду.
Нагадаємо, у жовтні на сайті Черкаської міської ради з’явилася петиція проти підняття оплати за проїзд до 8 гривень. У міськраді тоді говорили, що перевізники із такою пропозицією не зверталися.




Все «дуже хорошо» якби не якість обслуговування? Знову в маршрутці Чарз Авто «викинули» пенсіонера. №36 загорівся або «задимівся». З інформації працівників виконкому міста – частина перевізників працює без або з «тимчасовими» договорами! Тарифи піднімаються для приватного перевізника – виконавчий комітет ЗАБРЕХАВСЯ ПО САМІ ВУХА!!!
Так погодите почему 7 если стоячие и сидячие 4.31! Ведь у нас шпротами возят
5 это дорого а 7 грн это нереальнвя цена! Товарищи бастуйте маршрутки ходите пешуом или траликами если вы будете молча платить по 7 грн через год будет 10!
З якого такого дива? Коли робили вартість 5 грн., бензин коштував більше 30 грн. Тепер бензин у межах 25–26 грн., а їм подавай 7 грн.??? У Києві 8 грн., але ж там відстані у сотні раз більші! Та ще й у такий скрутний для нас час вимагати здирати із народу 7 грн. за півгодинну (максимум) поїздку – здирництво та неподобство. Вони й так не в накладі – їздять кожні 3–5 хвилин із «лівими» (маленькими) талончиками, а це означає, що виручка йде тільки перевізнику, А машин набагато більше, ніж декларують. Не вигідно – на вихід! Нема чого народ ставити у «позу сонця»…
За що їм платити 7 грн? Половина маршруток – старі. Особливо: №30, 27, 9, 8, 12. Чекати доводиться дуже довго. Зупинки не оголошуються, в салонах брудно, влітку сквозняки. Кондуктори дуже злі!!! Бензин 25 грн, а проїзд хочуть – 7 грн. Якщо піднімають мінімальну зарплату, то це не означає, що потрібно піднімати плату за проїзд. Пенсія піднімається не усім, а якщо піднімається, то на 9–50 грн. Народ нагнули далі‐ нема куди.
За що їм платити 7 грн? Половина маршруток – старі. Особливо: №30, 27, 9, 8, 12. Чекати доводиться дуже довго. Зупинки не оголошуються, в салонах брудно, влітку сквозняки. Кондуктори дуже злі!!! Бензин 25 грн, а проїзд хочуть – 7 грн. Якщо піднімають мінімальну зарплату, то це не означає, що потрібно піднімати плату за проїзд. Пенсія піднімається не усім, а якщо піднімається, то на 9–50 грн. Народ нагнули далі‐ нема куди. Пенсія 2100 грн, Як людям жити?
Они на газу это еще дешевл