У Черкасах замовили два проєкти реконструкції доріг, один із них – Замковий узвіз, інший – вулиця Байди Вишневецького на ділянці від вулиці Надпільної до Оборонної, де зараз триває житлова забудова і, відповідно, зростає трафік.
Інформація міститься у системі “Прозорро”, пише “18000”.
Згідно з першою угодою, проєктанти з підприємства “Будівельник Черкаси Проєкт” мають виконати на замовлення департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради проєкт реконструкції Замкового узвозу вартістю 400 тис гривень. Документ має бути підготовлений до кінця цього року. У коментарі “18000” очільник департаменту Сергій Отрешко розповів, що на Узвозі планують зміни в організації руху, таке завдання ставлять перед виконавцем.
– Проєктом має бути передбачене кільце на перехресті Байди Вишневецького та Замкового узвозу. Крім того, буде розширено кількість смуг до чотирьох. Ширина тротуару буде забезпечена, мінімум – на нормативному рівні, а це 2,2 метри, – розповів чиновник.
Окрім того, має бути перенесена зупинка громадського транспорту, що розташована навпроти музичного коледжу. Також очільник департаменту зазначив, що поки буде лише одне перехрестя із круговим рухом на перетині вулиці Байди Вишневецького та Замкового узвозу. Водночас на перетині Узвозу з колишньою вулицею Гагаріна залишиться звичне перехрестя.
Раніше депутати Черкаської міської ради внесли зміни до Програми соціально-економічного розвитку, якими було передбачено спрямування 10 млн гривень на реконструкцію вулиць міста.
Також чиновники замовили виготовлення проєкту реконструкції вулиці Байди Вишневецького на ділянці між вулицями Надпільною та Оборонною. У цьому кварталі нині триває активна житлова забудова, тож незабаром суттєво зросте густина населення і, відповідно, трафік.
Вартість виготовлення цього проєкту складає 1,5 млн гривень. Його має розробити проєктант Володимир Семко. Нині у його активі 38 договорів із розпорядниками публічних коштів на суму у майже 8 млн гривень. Найбільшим замовником Семка є чиновники Черкаської міської ради, зокрема, департамент архітектури та містобудування, для яких він, окрім послуг із проєктування, надавав послуги і з технічного нагляду.
Виконавець проєкту реконструкції Замкового узвозу – компанія “Будівельник Черкаси Проєкт”, що належить Руслану Синельнику. Його низка компаній надає різні послуги та виконує роботи на замовлення Черкаської міської ради. Нині у активі саме цієї компанії Синельника 72 угоди на понад 11 млн гривень.
18000 і Хамаза збирають 2 мільйони на ЗСУ. Ваш донат допоможе “Знайти і знищити ворога”. Монобанка – ТУТ
Подобаються наші розслідування? Долучайтеся до Клубу донаторів “18000”! Оформлюйте щомісячну підписку за посиланням і розвивайте регіональну незалежну журналістику разом із нами.
***
Цей матеріал було підготовлено журналістом ГО «Черкаська інформаційна агенція 18000» у межах проєкту «Медіа та громадянське суспільство задля демократизації та доброго врядування в Євразії», що фінансується Міністерством зовнішніх справ Королівства Норвегії та втілюється Інститутом висвітлення війни та миру. Зміст матеріалу є винятковою відповідальністю ГО «Черкаська інформаційна агенція 18000» i не відображає погляди Міністерства закордонних справ Королівства Норвегії чи Інституту висвітлення війни та миру»
Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”
Ну якщо це ті проектувальники які ,,напроектуаали” пішохідну та вело доріжку по вулиці Гагаріна то це буде ще той проект. Пасажиру (пішохідну) для того щоб від зупинки пройти до пішохідного переходу і навпаки треба перетнути вело доріжку два рази, що неє безпечним як для пішохідна так і велосипедиста.
Багато вулиць порозривали, а чи не можна довести до кінця одну вулицю, а потім починати другу?!?! Чи для цього не вистачає розуму???
Ви не знаєте де діти гроші в такий час? Як тут не лаятися? Ви геть дебіли?
Це казнокради , а дебіли це ті , хто обирає їх до влади !