Успішність учнів у Черкаській області покращилася, однак математика подекуди погіршилася. Такі результати другого етапу моніторингу якості освіти у закладах загальної середньої освіти.
Про це повідомили у пресслужбі Черкаської ОВА.
Динаміку результатів навчання досліджували серед учнів 6 та 8 класів із 225 шкіл України. Від області участь у дослідженні взяли сім закладів середньої освіти. Для проведення моніторингу розробили нові тестові завдання з української мови та математики.
Тестування цього року проходили учні 6-х класів. Результати показали дещо кращий середній рівень як з математики, так і з української мови
– З обох предметів збільшилася кількість учасників і учасниць дослідження, які отримали результати достатнього рівня. До прикладу, з математики – з 24% до 29%, з мови – від 32 % до майже 38 %. Окрім цього дещо зросла кількість учасників, які отримали результати – високого рівня, – розповіла начальниця управління Державної служби якості освіти Оксана Компанієць.
Учасники восьмих класів показали дещо гірший результат з математики. З української мови значних змін у результатах тестування учнівства не виявили.
– Цього та попереднього років більшість учасників тестування із математики отримали результати середнього рівня: 53% у 2023 році та 56% цьогоріч, – додала Оксана Компанієць. – Дещо зменшилася кількість учасників, які отримали результати достатнього рівня і фактично не змінилася кількість учасників, які отримали результати початкового та високого рівнів.
Читайте також розмову “18000” з черкаським вчителем: Штучний інтелект, мовне питання, робототехніка у школах.
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм.