Кол-центр розпочав роботу в Черкаському центрі надання адміністративних послуг. Він працюватиме за багатоканальним номером.
Про це повідомили на фейсбук-сторінці Черкаського ЦНАПу.
Черкащани зможуть отримати консультацію від спеціаліста щодо надання різних послуг адміністративного центру.
Зателефонувати можна за єдиним багатоканальним номером:
- 073 058 30 30
Кол-центр працюватиме за визначеним графіком:
- понеділок, середа, п’ятниця з 8:00 до 17:00;
- вівторок, четвер з 8:00 до 20:00;
- субота з 8:00 до 15:00;
- неділя – вихідний день.
Дзвінки поза годинами роботи кол-центру приймати не будуть. Телефонувати можна безкоштовно по території всієї України.
Читайте також: Оприлюднили графіки: коли черкащанам відключатимуть світло
Усі актуальні новини Черкас та області за сьогодні – у вайбер-каналі “18000”. Підписуйся, аби не пропустити!