
В Україні посилять боротьбу з нав’язливими рекламними дзвінками
Уряд затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг. Оператори отримають інструменти для боротьби зі спам‐викликами та нав’язливою рекламою.
Про це повідомили у пресслужбі Міністерства цифрової трансформації.
Правила вводитимуть поступово, аби оператори могли їх технічно доопрацювати.
Які переваги нових правил:
- оператори мають право блокувати номери, з яких масово телефонують без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери. Якщо абонент отримає спам‐виклик, то може повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують;
- в особистому кабінеті абонент бачитимете витрати, зможе вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно.
- платна контент‐послуга не активуватиметься без підтвердження. абонента.
Також врегульовані правила надання інтернет‐послуг. За ними договір повинен містити реальну швидкість інтернету. Якщо вона нижча, то можна подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
Читайте також: Дія повідомлятиме про виписку з місця проживання.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»


