Від менеджменту до трекінгу. Як черкаські айтішники допомагають ОДА змінити культуру організації роботи

Представники черкаського ІТ Кластера допомагають обласній адміністрації запровадити нову культуру організації роботи.

Нині вже створено робочу групу, яка консультує ОДА. Окрім того, в голови облдержадміністрації Романа Боднара з’явився радник з питань інформатизації. Ним став Сергій Шмиголь, повідомляє прес-служба Черкаського ІТ Кластера.

За словами ІТ фахівців, ініціатива змінити культуру роботи в ОДА надійшла від самого очільника області. Натомість для Кластера налагодження діалогу зі владою для розвитку регіону – один із пріоритетних напрямків роботи.

– ІТ галузь має тривалий досвід і дієві інструменти для налагодження ефективності внутрішньої системи менеджменту. Хочемо допомогти максимально інтегрувати ці знання в державну структуру, щоб модернізувати процеси та пришвидшити ухвалення ефективних рішень, – говорить керівниця Черкаси ІТ Кластер Анастасія Негода. – На нашу думку, це унікальний кейс. Адже, по-перше, проєкт ініційований головою ОДА. По-друге, в Україні подібних проєктів ще не реалізовували. Це може стати успішним прикладом, який матиме реальний вплив на розвиток Черкаського регіону і який можна буде в майбутньому масштабувати на інші регіони.

Нині в ОДА вже використовують інструмент управління проєктами під назвою Trello. Департамент регіонального розвитку з ІТ фахівцями натомість уже тестує Redmine. Серед переваг – наявність у системі календаря-планера та діаграми Ганта для візуального представлення ходу робіт за проєктом і термінів виконання.

– Наша мета – насамперед оцінити трудовитрати працівників на виконання певних завдань, зробити аналітику ефективності, здійснити автоматизацію деяких процесів та ухвалити рішення про раціональну оптимізацію, – говорить голова Черкаської ОДА Роман Боднар.

За словами члена робочої групи, співзасновника ІТ компанії “Default Value” Артема Москаленка, допомога ІТ фахівців у впровадженні нових технологій відбуватиметься у кілька етапів:

– збір інформації про поточні процеси;

– аналіз ефективності процесів;

– формуванні пропозицій щодо підвищення ефективності;

– надання програмних управлінських інструментів і допомога в розкритті їхнього потенціалу;

– консультування на етапі впровадження.

– Результатом діяльності робочої групи має стати підвищення прозорості процесів у департаментах ОДА, можливість моніторингу ключових показників ефективності, зменшення життєвого циклу проєктів і завдань, оптимізація комунікацій на етапі постановки завдань і контролю виконання, – говорить Артем Москаленко. – Починаємо з рівня проєктного менеджменту та менеджменту завдань шляхом використання програмних комплексів для управління проєктами. Це Trello (яке вже подекуди використовується) і Redmine. Програма-мінімум – це інтеграція цих інструментів і супроводжуючих практик в окремі департаменти.

Радник голови ОДА Сергій Шмиголь говорить, що також серед подальших планів у питанні інформатизації – запровадження інструмента трекінгу звернень і скарг, що стосуються корупції.

– Ідея така, щоб усі повідомлення про можливі факти корупції були зібрані в одній системі та перевірялися. Про результати заявнику надаватиметься відповідь і за необхідності інформація передаватиметься до відповідних органів. Основна ціль: контроль за кожним повідомленням про корупцію, – говорить Сергій. – Ще серед ідей – налаштування системи GPS-трекінгу снігоприбиральної техніки і розрахунок з підрядником відповідно до пройденого кілометражу.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *