Войцехівський за місяць витратив майже 3000 доларів на фейсбук-рекламу

Висуванець партії “Слуга народу” і чинний міський голова Золотоноші Віталій Войцехівський у вересні спрямував на рекламу в фейсбуці 2859 доларів.

Про це повідомляє ГО ОПОРА.

Серед всіх, хто рекламував політичний контент в українському сегменті Facebook у вересні, Войцехівський посідає одинадцяту позицію з найбільших витрат.

Фото: ГО ОПОРА

Фейсбук-сторінка, з якої транслюється політична реклама Войцехівського, була створена 29 липня 2021 року. Відповідно до інформації з дисклеймеру оплачує промоцію Віталій Войцехівський. На сторінці у вересні було 56 публікацій. У промотованих постах мер Золотоноші розповідає про свої візити у різні населені пункти округу, приурочені до святкових дат, вітає громадян зі святами, розповідає положення своєї програми, закликає підписатися на сторінку та відвідати сайт кандидата.

Фото: ГО ОПОРА

Водночас наприкінці вересня у мережі було поширено три реклами з ознаками «чорного піару» та дискредитації щодо Віталія Войцехівського зі сторінки Дошка Ганьби. Відповідно до даних, які рекламодавець надав Facebook, оплачує рекламу — Дошка ганьби, сторінка налужить до категорії Новини та ЗМІ, але зазначений сайт — недоступний.

Серед кандидатів в 197 окрузі, які транслюють політичну рекламу в фейсбуці:

  • Владислав Голуб – витратив 139 доларів на промоцію у вересні;
  • Роман Сущенко від “Європейської Солідарності” – спрямував менше 100 доларів на фейсбук-рекламу;
  • Наталії Степушенко витратила 263 долари;
  • Андрій Іллєнко використав на трансляцію одного відео менше 100 доларів;
  • Дмитро Кухарчук особисто не витрачав коштів не розміщення реклами з власної сторінки в фейсбуці. Однак фігурував у рекламних публікаціях на сторінках представників партії Ігоря Зайчука, Яна Антонюка, Костянтина Мірошніченка та сторінці Патріоти України.

Додамо, у вересні для користувачів із Черкащини політична реклама транслювалася з 41 фейсбук-сторінки. Значна частина промотованого контенту, а це майже 300 оплачених публікацій, була орієнтовна на потенційних виборців – жителів громад 197 округу, де восени відбудуться проміжні вибори до Верховної Ради.

Загалом на користувачів Facebook з Черкаської області, як і в серпні, таргетується 4,2% всієї політичної реклами українського сегменту соціальної мережі. Це середній показник.

Нагадаємо, ЦВК пронумерує кандидатів у народні депутати в №197 окрузі.

Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *