Висуванець партії “Слуга народу” і чинний міський голова Золотоноші Віталій Войцехівський у вересні спрямував на рекламу в фейсбуці 2859 доларів.
Про це повідомляє ГО ОПОРА.
Серед всіх, хто рекламував політичний контент в українському сегменті Facebook у вересні, Войцехівський посідає одинадцяту позицію з найбільших витрат.
Фейсбук-сторінка, з якої транслюється політична реклама Войцехівського, була створена 29 липня 2021 року. Відповідно до інформації з дисклеймеру оплачує промоцію Віталій Войцехівський. На сторінці у вересні було 56 публікацій. У промотованих постах мер Золотоноші розповідає про свої візити у різні населені пункти округу, приурочені до святкових дат, вітає громадян зі святами, розповідає положення своєї програми, закликає підписатися на сторінку та відвідати сайт кандидата.
Водночас наприкінці вересня у мережі було поширено три реклами з ознаками «чорного піару» та дискредитації щодо Віталія Войцехівського зі сторінки Дошка Ганьби. Відповідно до даних, які рекламодавець надав Facebook, оплачує рекламу — Дошка ганьби, сторінка налужить до категорії Новини та ЗМІ, але зазначений сайт — недоступний.
Серед кандидатів в 197 окрузі, які транслюють політичну рекламу в фейсбуці:
- Владислав Голуб – витратив 139 доларів на промоцію у вересні;
- Роман Сущенко від “Європейської Солідарності” – спрямував менше 100 доларів на фейсбук-рекламу;
- Наталії Степушенко витратила 263 долари;
- Андрій Іллєнко використав на трансляцію одного відео менше 100 доларів;
- Дмитро Кухарчук особисто не витрачав коштів не розміщення реклами з власної сторінки в фейсбуці. Однак фігурував у рекламних публікаціях на сторінках представників партії Ігоря Зайчука, Яна Антонюка, Костянтина Мірошніченка та сторінці Патріоти України.
Додамо, у вересні для користувачів із Черкащини політична реклама транслювалася з 41 фейсбук-сторінки. Значна частина промотованого контенту, а це майже 300 оплачених публікацій, була орієнтовна на потенційних виборців – жителів громад 197 округу, де восени відбудуться проміжні вибори до Верховної Ради.
Загалом на користувачів Facebook з Черкаської області, як і в серпні, таргетується 4,2% всієї політичної реклами українського сегменту соціальної мережі. Це середній показник.
Нагадаємо, ЦВК пронумерує кандидатів у народні депутати в №197 окрузі.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.